• Eagle84

    Norrköping

    Finns det några fler i Norrköping som försöker att bli föräldrar??

    Det skulle vara trevligt o veta om man är själv eller inte.

    Jag är snart 26 år, gillar hårdrock eller rättare sagt så gillar jag det mesta.

    Alla är välkommna o skriva. 

  • Svar på tråden Norrköping
  • Eagle84

    Ja självklart har jag en underbar tjej vid min sida.
    nu verkar det finnas hopp om att det är fler här i norpan som vill bilda familj.

    Det såg lite mörkt ut ett tag, o trodde att man var ensam men icke sa nicke.

    hur går det för dig o din respektive då??

  • blygarn

    Det är klart det finns hopp!
    Det går riktigt bra nu, vi väntar på lillen som kommer i september och flyttar till en ny lägenhet strax efter. Så verkligen vuxenliv på gång! :D

    /blygarn

  • Eagle84

    Grattis till den lille :)

    Ja det låter riktigt bra det, det är tur att det går frammåt i vuxen livet.

    Själva så står vi i starten, men det kommer när det kommer.

    Mvh eagel84

  • blygarn

    Låter bra. Själv var jag lite tveksam i början när frugan började prata barn. Hon går kvar i skolan, så inte superbra rent ekonomiskt - men det löser sig alltid.
    Men nu finns inga tvivel kvar, ska bli riktigt roligt!
    Har lite svårt att bestämma oss för ett namn bara.
    Förslag?

  • Eagle84

    Förslag finns det nog alltid frågan är nog vad det blir.

    amanda,josefin, t.ex om det blir en flicka

    manuel a det va det pojknamn jag kom på just nu, tycker det är lite svårare att komma på pojknamn.

  • blygarn

    Vi vet att det är en pojke! Fick göra sånt fostervattensprov efter att vi hamnade i högriskzonen på CUB-test (skitjobbigt).

    Men visst, í början pratade vi nästan bara tjejnamn - mycket lättare att hitta fina!

    Pojknamn är det redan någon kusin, gammalt ex, idiot som heter! Just nu lutar det åt Hugo, men vetinte har ju blivit så himla populärt nuförtiden.

  • Exenom

    Jo då det finns folk ifrån norrköping. här har du mig:) kille på 25 år. gillar fiske och hardstyle=)

  • Dste

    jodå ! vi finns . 20 år här och vi får vårt första i november! tjejnamn är ju mycket enkelt tillsskillnad från killnamn!

  • Eagle84

    AAA vist är det lättare, men jag tror att kvinnerna tycker samma fast åt pojk hållet.

    Men hur det kommer sig vet jag inte.

    Trevligt att det finns fler lycka till alla!!

  • blygarn
    Exenom skrev 2010-05-01 09:35:28 följande:
    Jo då det finns folk ifrån norrköping. här har du mig:) kille på 25 år. gillar fiske och hardstyle=)
    Hardstyle? Vad är det? 
  • Exenom

    hardstyle, sök på det:D skön musik, hårdare än techno, mera åt trance hållet men man kan säga blandat trance, techno, psytrance. så har dy fått hardstyle. har du spotify så sök hardstyle.:P

  • Dste

    hardstyle är bra musik det med! går o lyssna på absolut till party osv!

  • andreas07

    Visst finns det fler grabbar som ska bli pappor i Norrköping. Min fru och jag blir föräldrar runt den 6:e oktober 2010. Jag är 35, gillar och spelar hårdrock.  Bor centralt i lägenhet. Den 17:e maj är det dax för ultraljud nr 2, vilket jag är lite nervös inför.

  • blygarn

    Vad härligt. Hur gick det på ultraljduet då?
    Jag var också väldigt nervöst, men det de kollade på såg bra ut. Lillen var väldigt vild och kunde inte ligga still bara.

    //

Svar på tråden Norrköping