• fendt87

efterlyser roliga historier, gärna lite "fräcka"

hej!

är det någon som vill dela med sig av lite roliga "fräcka" historier? antingen rakt i tråden eller genom länkar. så vi med snuskig humor kan få skratta lite :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-13 16:42
    gärna lite kortare versioner så man kan skicka vidare dem på sms till sina stackars bekanta...

• Svar på tråden efterlyser roliga historier, gärna lite "fräcka"
  • Minisen

Min chef berättade följande (jag vet att det är en historia men den är roligare om man berättar den om någon man känner eller sig själv ):

"Jag skulle till gyn på kontroll för första ggn. på flera år och var lite nervös.
    Jag duschade, ansade underlivet och avslutade med att spraya lite av tonårs dotterns perfume på muffen. När jag kom till gyn visades jag in i undersökningsrummet, blev ombedd att klä av mig på underkroppen och sätta mig till rätta i gynstolen. Sagt och gjort, efter en stund kom gynekologen in, han satte sig ner och började undersökningen. Jag såg att han satt och smålog för sig själv villket fick mig att känna mig riktigt illa till mods. När undersökningen var klar slängde han iväg ett stort leende, sa "här såg allt finfint ut", och blinkade med ena ögat. Detta känndes faktiskt minst sagt obehagligt och när jag gick ut fräste jag till receptionisten att "du kan ta och hälsa den där snuskdoktorn att jag faktiskt är gift!"... På vägen hem försökte jag borsta bort obehaget och tänkte att jag aldrig mer skulle gå den mottagningen. Väl hemma kom min dotter rasande mot mig och sa "du kan väll fråga innan du lånar min glitterspray!"...

• Minisen

Den gamle mannen satt inne på en pub. Då kom en punkare med färgat hår in.
    Mannen satt bara och glodde. Då tröttnade punkaren och frågade:
    - Vad glor du på?
    - Ditt hår!
    - Vad är det med det då?!
    - Jo... för 17år sen dejtade jag en papegoja! Nu undrar jag om du kanske är min son?

• fendt87

jag puffar med en historia själv:

vad är höjden av förvirring?
    när två blinda bögar sitter i ett badkar fullt med korv!

• gimatah
    En liten pojke frågar sin far:
    - Far, jag ska skriva en uppsats i skolan, får jag ställa dig en fråga?
    - Självklart min son, fråga på!
    - Vad är politik, far?
    - Tja.... i politiken finns det 5 folkgrupper:
    1) befolkningen
    2) regeringen
    3) den ekonomiska makten
    4) arbetarklassen
    5) landets framtid

- Jag förstår inte far... kan du förklara det för mig?
    - Ok, jag använder vårt hem som exempel. Jag tjänar pengarna till det här gemensamma hushållet, alltså är jag den ekonomiska makten. Din mor administrerar och använder pengarna, hon är alltså regeringen. Vi ser efter dina behov, du är alltså befolkningen. Din lillebror är landets framtid, och hans barnflicka är arbetarklassen, förstår du det, min son?
    - Mer eller mindre...

Om natten vaknade den lille pojken av att lillebrodern grät. Pojken gick upp för att se vad det var som var fel, och han upptäckte att lillebror hade bajs i blöjan. Han gick in till föräldrarnas sovrum där modern sov tungt. Så han gick till barnflickans rum, men genom nyckelhålet såg han fadern igång med att klä av barnflickan. Eftersom de inte reagerade på att han knackade på dörren, gick han tillbaka till rummet och sov vidare.

Nästa morgon sa pojken till fadern:
    - Nu tror jag att jag förstår vad politik är!
    - Strålande, min son! Försök att förklara det för mig med dina egna ord.
    - Jag tror att det är såhär: Medan den ekonomiska makten knullar arbetarklassen, snarkar och sover regeringen, befolkningen blir fullständigt ignorerad, och landets framtid står i skit upp till halsen!
  • gimatah

Den var jäkligt låång men ville dela med mig av den för den var så bra...

• Bladguld

Fru Svanberg klagade för kafépersonalen:
    - Karlarna går och kissar bakom planket, sen sätter de sig igen och dricker kaffe, utan att tvätta händerna. Jag tycker verkligen att ni borde skaffa en sockertång!
    Flickan bakom disken svarade allvarligt att det skulle de minsann göra, redan samma dag!
    Några dagar senare kommer Fru Svanberg tillbaka, och spelar med ögonen över serveringsbordet.
    - Men varför har ni då inte ordnat det vi talade om?
    - Åh, men tången hängde jag ju vid planket...

• FrökenLarsson

Min sambo bruka vidarebefodra fräckisar som han fått.

Mamman och pappan hade sex i köket. Plötsligt kom sonen in i köket
    -vad gör ni?
    Pappan svarade snabbt:
    -Vi bakar
    -Ja, jag ser det, mamma har hela glasyren i ansiktet

Var human och hjälp människorna på Haiti.
    Skicka en bild på dig själv till 72456 för att visa att det finns större katastrofer än den som de har upplevt

En kåt make hjälper sin fru med ett lösenord till datorn. Han knappar in "MIN_SNOPP"
    Frun faller ihop av skratt när datorn poppar upp felmeddelandet: "ERROR NOT LONG ENOUGH"

• fendt87
    FrökenLarsson skrev 2010-04-19 22:44:17 följande:
    Min sambo bruka vidarebefodra fräckisar som han fått. Mamman och pappan hade sex i köket. Plötsligt kom sonen in i köket-vad gör ni?Pappan svarade snabbt:-Vi bakar-Ja, jag ser det, mamma har hela glasyren i ansiktetVar human och hjälp människorna på Haiti.Skicka en bild på dig själv till 72456 för att visa att det finns större katastrofer än den som de har upplevtEn kåt make hjälper sin fru med ett lösenord till datorn. Han knappar in "MIN_SNOPP"Frun faller ihop av skratt när datorn poppar upp felmeddelandet: "ERROR NOT LONG ENOUGH"
    tackar! precis lagom långa för att orka knappa in i telefonen och vidarebefodra!
Svar på tråden efterlyser roliga historier, gärna lite "fräcka"