• Anonym (sugen)

Vill prova trekant med x-tra tjej(eller par) Hittar var?

Behöver lite hjälp. Har under många år vetat att jag är bi, men det har aldrig blivit av att jag har varit med någon kvinna. Nu lever jag i ett underbart förhållande med min man och vi har ett bra sexliv, men tanken på att vara med en kvinna finns där. Efter lite velande fram och tillbaka (är jag som velat) har vi nu kommit fram till att vi skulle vilja prova att tillföra en kvinna (eller ett par) till i våra sexlekar.

Men var hittar man någon som vill hänga på? Vill ju att det ska funka mellan oss även på andra plan så att det inte blir stelt och konstigt, känns inte som en bra start för bra sex. Finns det någon som har provat och kan tipsa om var ni "hittade" er x-tra kvinna (eller par) för trevliga stunder?

• Svar på tråden Vill prova trekant med x-tra tjej(eller par) Hittar var?
  • Anonym (sugen)
    Anonym skrev 2010-04-14 13:29:11 följande:
    knullkontakt.se fanns förut.. :)
    Tack! Har du själv någon erfarenhet av dem?
  • Anonym

Bara att min förra sambo var medlem utan att jag visste om det, det blev inte jätte roligt för honom när jag upptäckte det! ;)

Men jag var inne och kollade på det då och det verkade ganska seriöst.. annars vet jag att det finns någon sida som typ facebook fast sex, tror den heter sugen eller något? 
  • Anonym (swingers)

bodycontact

Det finns även lite olika klubbar i sverige, tex Par i Hjärter i Solna eller Paradise Swingers i Eskilstuna. Köpenhamn har också några klubbar som jag har hört ska vara bra.

Jag och min man är med i lustkammaren som ordnar fester och pubträffar i (bland annat) Stockholm, Göteborg och Malmö.

Kan dock meddela att era chanser att hitta någon ökar markant om ni kan tänka er ett extra par i stället för bara en kvinna.

• Anonym (sugen)
    Anonym (swingers) skrev 2010-04-14 14:14:34 följande:
    bodycontactDet finns även lite olika klubbar i sverige, tex Par i Hjärter i Solna eller Paradise Swingers i Eskilstuna. Köpenhamn har också några klubbar som jag har hört ska vara bra.Jag och min man är med i lustkammaren som ordnar fester och pubträffar i (bland annat) Stockholm, Göteborg och Malmö.Kan dock meddela att era chanser att hitta någon ökar markant om ni kan tänka er ett extra par i stället för bara en kvinna.
    Tack! Börjar förstå det. Har egentligen inget emot att köra med ett par tror jag, bara man har klara regler för vad som är okej innan man drar igång. Kan ju vara mysigt det med... Skulle gärna se min man spänna på en annan man {#lang_emotions_tongue_out} Men att bara "byta rakt av" är inte vår grej, får allt vara alla på en gång i så fall {#lang_emotions_tongue_out}
  • Anonym (swingers)
    Anonym (sugen) skrev 2010-04-14 14:27:54 följande:
    Tack! Börjar förstå det. Har egentligen inget emot att köra med ett par tror jag, bara man har klara regler för vad som är okej innan man drar igång. Kan ju vara mysigt det med... Skulle gärna se min man spänna på en annan man  Men att bara "byta rakt av" är inte vår grej, får allt vara alla på en gång i så fall 
    Man får ju vara öppen med vad man vill och inte, börja försiktigt och hela tiden ha koll på att alla är med på noterna.

Min man är tyvärr inte intresserad av killsex... ingen homofob eller så, men han har aldrig träffat en kille han har tänt på.

Vi kör tjejsex, alla på en gång, partnerbyte... olika beroende på vad man känner för och vilka man träffar.
  • Anonym (sugen)
    Anonym (swingers) skrev 2010-04-14 14:31:10 följande:
    Man får ju vara öppen med vad man vill och inte, börja försiktigt och hela tiden ha koll på att alla är med på noterna. Min man är tyvärr inte intresserad av killsex... ingen homofob eller så, men han har aldrig träffat en kille han har tänt på.Vi kör tjejsex, alla på en gång, partnerbyte... olika beroende på vad man känner för och vilka man träffar.
    Vet inte om min man skulle vilja prova en man, har pratat lite om det men han är nog ganska tveksam. Men det är som du säger - viktigt att man har pratat igenom det ordentligt först så man vet vad som gäller och kan ta att någon säger nej till det ena eller andra förslaget. Får leta vidare... Gäller ju att hitta någon som man/vi tänder på - duger ju klart inte med vem som helst. Får nog låta det ta lite tid. Men hade varit nice att testa klubb el dyl där man vet att det är okej att föreslå saker men oxå okej att bara hänga.
  • redneck girl

bc och snygagst naken.........

• Anonym (sugen)

Tack för hjälpen! Lustkammaren lät lite spännande... Har iaf börjat med att skaffa en profil på klubb6.se, så får jag se vad det blir {#lang_emotions_tongue_out}

• Anonym (söker par)

Vi söker ett par för inte bara sex utan också umgänge. Allt ska klicka och sex blir den där bonuskryddan om allt känns bra. Var bor ni?

• Anonym (sugen)
    Anonym (söker par) skrev 2010-04-15 08:31:25 följande:
    Vi söker ett par för inte bara sex utan också umgänge. Allt ska klicka och sex blir den där bonuskryddan om allt känns bra. Var bor ni?
    Precis det vi söker oxå! Hade vait så nice att kunna göra "allt" tillsammans. Vi bor i Halland. Ni?
  • Anonym (sugen)
    Anonym (Rekommendationer) skrev 2010-04-15 09:10:14 följande:
    Med risk för upprepning: Par i hjärter (Stockholm) och Bodycontact låter som saker för er / dig. Lycka till! 
    Tack!
    Har varit inne på bodycontact och det verkar absolut intressant. Ska bara hinna med att kolla allt *ler*, hinner ju inte jobba ju. Hi hi
Svar på tråden Vill prova trekant med x-tra tjej(eller par) Hittar var?