• Bedorah

Unga mammor/gravida i Sthlm?

Hej! Är en 17-årig tjej med BF den 4 maj, så det är inte långt kvar :) Tycker att det vore kul att lära känna någon i samma situation, som också är ung mamma! Gärna i Sthlms-området, vore kul att kanske kunna ses :)

• Svar på tråden Unga mammor/gravida i Sthlm?
  • LovisaNellie

Hej :)

Är en ungmamma till en dotter som blir 1 år idag faktiskt :')
    Jag och dottern bor i Skogås tillsammans med hennes pappa! Jag är verkligen på att lära känna och träffas. ^^

• PoppesMamma2006

Här är en till ung mamma.

Fick första sonen när ja precis fyllt 17 och ska ha en till pojke i mitten på juni Bor norr om sthlm.

• Love8707

Hej, jag fick mitt första barn när jag var 19 nu är jag 22 å har precis fått mitt andra barn den 10 april. Å vi bor söder om sthlm...

• Bedorah

Vad kul att flera svarar:)
    har bf idag, men jag tror bebis blir sen:)
    vad gör ni om dagarna?

• Snäckan25

Hej Hej
    Jag är en ensamstående,relativt ung mamma tycker jag iaf =),
    är 26 år och min son Jamie är 11 veckor imorg
    Min Lilla pojk kom den 23:e februari (BF 9 feb) vägde 4155 & 49 lång.
    Numera(28/4):5950 och 61,5 lång,ska till bvc imorg och få nya värden =)´.
    Jag bor norr om stan och är ensamen men min son nästan jämt,så är jätte intresserad av nya kontakter =)

Hare gott allihopa/S

• Juhanna
    Snäckan25 skrev 2010-05-10 22:03:42 följande:
    Hej HejJag är en ensamstående,relativt ung mamma tycker jag iaf =),är 26 år och min son Jamie är 11 veckor imorgMin Lilla pojk kom den 23:e februari (BF 9 feb) vägde 4155 & 49 lång.Numera(28/4):5950 och 61,5 lång,ska till bvc imorg och få nya värden =)´.Jag bor norr om stan och är ensamen men min son nästan jämt,så är jätte intresserad av nya kontakter =)Hare gott allihopa/S
    Vi träffas gärna :) Vart exakt bor du?
    ♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥ skogul.blogg.se
Svar på tråden Unga mammor/gravida i Sthlm?