• Ringtail

    Usel reklamfilm!

    Är det någon mer än jag som får spatt på den otroligt kassa reklamen för Nokia X6 som visas örtio gånger i timmen just nu? Mesmusik, lite slow motion-klipp på folk som hoppar runt (ser ut som reklam för en finlandskryssning eller dylikt) och så avslutas den med en otroligt irriterande speakerröst som frågar "Vicka appar blir dina appar?!" Aarrrrrgh!

    Så, nu har jag avreagerat mig. Men vilken reklamfilm irriterar du dig på?

  • Svar på tråden Usel reklamfilm!
  • Vickan I

    Jag stör mig på bruden som tydligen förargar sin kille/sambo/man? genom att smaka hans pommes, vara bättre på bowling etc och så går hon ändå och köper en dyr philips rakapparat åt honom i present. .


    (¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Snooze

    Kicks reklamfilm.... sjukt att ens visa något sådant. Känns inte varken äkta eller inspirerande samt att anorektiker enligt lag inte borde få förekomma i reklamfilm....Tänk om min 11-åringa dotter får för sej att det är så man ska se ut..?


    ">



    kolla benen på  hon i rödorange klänning som bråkar om hårborsten...

  • I have a kid
    Vickan I skrev 2010-04-14 19:34:33 följande:
    Jag stör mig på bruden som tydligen förargar sin kille/sambo/man? genom att smaka hans pommes, vara bättre på bowling etc och så går hon ändå och köper en dyr philips rakapparat åt honom i present. .
    hhaha vilken reklam?
  • I have a kid
    Snooze skrev 2010-04-14 20:11:47 följande:
    Kicks reklamfilm.... sjukt att ens visa något sådant. Känns inte varken äkta eller inspirerande samt att anorektiker enligt lag inte borde få förekomma i reklamfilm....Tänk om min 11-åringa dotter får för sej att det är så man ska se ut..?
    ">

    " target="_blank">

    kolla benen på  hon i rödorange klänning som bråkar om hårborsten...
    tycker inte dom ser ut som anorektiker..  men  ÄCKLIG /LÄSKIG REKLAM..
  • Mollzor

    uuuh, jag hatar kicksreklamen också.  hon som blir ledsen för hennes parfym i borta (andra tjejen) ser verkligen sjuklig ut. ögonen ser liksom insjukna ut.

  • Cornellia

    Jag gillar KICKs reklamen, den är iaf lite annorlunda.

    Jag hatar den där jävla reklamen för hallonpaj, med en tant som står och stammar
    - det blir, det blir, det blir, det blir, det blir, det blir, jamen det blir juh hallonpaj!

    GHHAA....

  • KatjaKaj
    Vickan I skrev 2010-04-14 19:34:33 följande:
    Jag stör mig på bruden som tydligen förargar sin kille/sambo/man? genom att smaka hans pommes, vara bättre på bowling etc och så går hon ändå och köper en dyr philips rakapparat åt honom i present. .
    Ja jag håller med , vad vill dom få ut av den reklamen egentligen?! VAD VAD VAD?
  • Tjimtjom

    Jag hatar 3 reklamerna...Framför allt den där mannen håller sin fru gisslan bara för att få behålla telefonjacket. Jag vägrar, enbart pga dom dårliga reklamfilmerna, skaffa 3.

Svar på tråden Usel reklamfilm!