• Anonym (Me)

Geisha kulor

Hej. Om kulorna inte ramlar ner utan åker in istället, gör dom någon nytta då?
    Har rätt små med tyngd men måste pressa ut dom och vill därför veta ifall jag använder dom i onödan...

• Svar på tråden Geisha kulor
  • Lis Alm

Har du knipkulor med snöre mellan ?
    Knipkulor ger alltid effekt om man bara gör knipövningar samtidigt som man använder dem. 
    Gör du däremot inga knipövningar under tiden som du har dem och du inte har svårt att hålla dem, då ger de ingen större träning.

Man kan också avancera ytterligare genom att exempelvis lyfta tyngder samtidigt som du gör knipövningar. Då är det ännu svårare att knipa och det gör träningen ännu bättre.

• FruT81

Tyder på att du tränat upp din bäckenbotten bra, du är vältränad där inne :)

• Anonym (sexpert)

Låter som att du har geischakulor, och inte träningskulor....

geischa kulor är till för sexuell njutning,
    knipkulor för att träna upp bäcknet...

Så "nytta" beror ju på vad du vill ha dem till... ;)

• Anonym (Squeeze)

Jag köpte Knip Kulor efter att jag fått mitt andra barn för att öva upp mig igen, jag använder dom dock inte längre (kanske borde börja igen bara för att motverka framtida problem). Jag köpte två olika sorter, dels Joy Balls som verkar finnas att köpa överallt, men dom var lite för stora för min smak, men jag hittade ett par som var lite mindre som jag tycker har fungerat perfekt.

Tror att det är samma som dessa Knip Kulor 
    Dessa rekommenderar jag varmt, de var ju dessutom ganska billiga :D
Svar på tråden Geisha kulor