• Hercule

Du går förbi ett brinnande hus och får höra att det befinner sig 13 personer där inne ...

På riktigt alltså ...

Från vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du går förbi ett brinnande hus och får höra att det befinner sig 13 personer där inne ...
  • Smultron ett

på riktigt altså... hahaha

The world's a better place when it's upside down!
  • Michisen

Annat: Jag jobbar som parkeringsvakt och lappar därför alla bilar vars förare ställt bilen för att glo på branden/rusa in i huset och rädda alla fastän de inte är brandmän.

• lokisse

gissar att dom inte har lust att rädda 14 pers...

Difficile est saturam non scribere
  • Cloud Berry

Jag har varit brandman i 6 månader innan ungarna föddes så i det läget hade jag såklart gått in men idag nää, jag är mamma och vill vara det länge till.

• 010306

antar att brandmännen är på ingång & lägger mej inte i! Jag har inte kunskaper / syrgastuber för att klara av nå sånt.

• Kazeer

Jag är inte brandman ... och jag vill inte bli person nummer 14, som brandmännen, när de kommer, måste hjälpa ut.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • DuBBeeL
    Michisen skrev 2010-04-15 11:10:53 följande:
    Annat: Jag jobbar som parkeringsvakt och lappar därför alla bilar vars förare ställt bilen för att glo på branden/rusa in i huset och rädda alla fastän de inte är brandmän.
    Hahaha :) Det var faktiskt humor :P
  • uniMog

gissningsvis får jag panik och är i vägen för alla.

I won't turn my life around. Cause I like it upside down
  • Bempa
    Pejgan skrev 2010-04-15 11:37:43 följande:
    gissningsvis får jag panik och är i vägen för alla.
    Hehe samma här. Plus att jag är så dum, o tänker inte före jag handlar, så jag lär rusa in i huset o se om jag kan få ut nån till brandmännen kommer iaf
    Life is like a dick, when things get hard, fuck it!
  • underbara03
    Michisen skrev 2010-04-15 11:10:53 följande:
    {#lang_emotions_tongue_out} ha ha
Svar på tråden Du går förbi ett brinnande hus och får höra att det befinner sig 13 personer där inne ...