• Novemberstjärnan

En vecka sen jag bytte bajsblöja!

Sonen är 17månader den 24e. Köpte en potta i julas som jag satte honom på då och då. En potta som spelar melodi när han gör något i den. Nu har jag inte bytt bajsblöja på en vecka! Han går visserligen på dagis så de har säkert bytt en o annan, men här hemma går han fram till pottan och sätter foten i så den spelar en melodi, då vet jag att nu är det dags! Pottan är lite jobbig att sätta sig på själv så jag får klart hjälpa honom. Men jag är såååå stolt! Det är en bra början väl?

• Svar på tråden En vecka sen jag bytte bajsblöja!
  • Kya

vad duktig han är. tror du det är melodin som har gjort det roligt?

Filip och Liv, mina stjärnor! :)
  • Novemberstjärnan

Ja det är nog melodin. Fast jag brukar klappa händerna så högt så han hör den knappt

• Kya
    Novemberstjärnan skrev 2010-04-15 13:17:23 följande:
    Ja det är nog melodin. Fast jag brukar klappa händerna så högt så han hör den knappt
    Jag är litegrann i funderingarna på att testa sätta min 18-månaders på pottan, han brukar bajsa på morgonen efter vällingen. det kanske är värt ett försök?
  • Novemberstjärnan
    Kya skrev 2010-04-15 13:19:39 följande:
    Jag är litegrann i funderingarna på att testa sätta min 18-månaders på pottan, han brukar bajsa på morgonen efter vällingen. det kanske är värt ett försök?
    Absolut
  • lillvilda

vad härligt. vad skönt för honom att slippa bajsa i blöjan. Duktiga lilla kille!!

♥ KÄRLEK ♥Mina pojkar, L 2007 N 2008
  • Kya
    Novemberstjärnan skrev 2010-04-15 13:20:39 följande:
    Absolut
    klarar din det, så kanske min också klarar det?
    hursomhelst tycker jag att han är jätteduktig, och det underlättar helt klart för dig!
Svar på tråden En vecka sen jag bytte bajsblöja!