• CallGirl

Skola i Helenelund

Vad är eran erfarenhet. Vilka är bra, vilka är mindre bra och varför?

• Svar på tråden Skola i Helenelund
  • HarperSeven

Vi flyttade från Sollentuna för ett och ett halvt år sedan. Min son gick då på Förskolan Silverskogen som var super bra. Han hade tidigare gått på Utbildning Silverdal som var jätte dåligt. Jag hade dock bara koll på de förskolor som ligger nära Silverdal.

• CallGirl
    Filip 2 år skrev 2010-04-22 16:03:20 följande:
    Vi flyttade från Sollentuna för ett och ett halvt år sedan. Min son gick då på Förskolan Silverskogen som var super bra. Han hade tidigare gått på Utbildning Silverdal som var jätte dåligt. Jag hade dock bara koll på de förskolor som ligger nära Silverdal.
    Silverskogen är det Inspira? Troligtvis är det bara i Silverdal som det finns platser just nu
  • Mallemus

Vi går på Filuren i Helenlunds centrum och är supernöjda.  Bra fröknar som jobbat länge. Bra blandning på barn också.  kan jag varmt rekoemdera.

• CallGirl
    Mallemus skrev 2010-04-26 23:52:46 följande:
    Vi går på Filuren i Helenlunds centrum och är supernöjda.  Bra fröknar som jobbat länge. Bra blandning på barn också.  kan jag varmt rekoemdera.
    Det låter bra. det var vårat förstahdnsval och vi fick platserbjudande där idag. Så nu ska make och barn åka dit och hälsa på en sväng.
Svar på tråden Skola i Helenelund