Kärleken försvann efter förlossningen
Vårt barn är nu 2 mån och det känns som om jag och min man fullkomligt tappat bort varann. Det känns så hemskt. Vi hade varit tillsammans i 6 år när vi blev gravida och vi var överlyckliga, och vi hade världens bästa förhållande med massor av kärlek och skratt varje dag och massor av visioner om hur underbart det skulle bli med ett eget barn.
Sen föddes vår efterlängtade bebis, och tyvärr så blev det en del familjekonflikter iom nya bebisens ankomst och jag kände att jag aldrig fick landa i min takt, och fick världens baby-blues. Där nånstans försvann kärleken. Vi hade plötsligt massor av konflikter, var trötta och irriterade på varann och tappade liksom bort varann.
Vi har löst de flesta av våra konflikter men det känns liksom redan försent...
Det är så hemskt nu, jag önskar nästan varje dag att jag var ensam med vår bebis, tycker det är skönt när han är borta och vill sköta allt själv. Vi tar knappt i varann längre och det känns som att vi bara fungerar för hushållet och bebis skull.
Fy så fel det känns och hur kunde det gå såhär? Jag som älskade att krypa upp i hans famn och kramas och pussas vill knappt att han tar i mej längre...
Ville skriva av mej..och höra om det är nån som känt likadant och vill dela med sej...