• Hallonröd

Arg tant!

*Hahaha*...ni måste bara lyssna på detta...så himla kul. En arg tant ringer in till P4 och klagar...

">

// Bad sound kills good music...
  • Svar på tråden Arg tant!
  • viseversa

ha,ha jag har hört denna förut. mamma har den på sin mobil. alltid lika roligt!

• Hallonröd
    viseversa skrev 2010-04-16 09:28:17 följande:
    ha,ha jag har hört denna förut. mamma har den på sin mobil. alltid lika roligt!
    Ja ok...jag hörde det första gången i går....helt sanslöst roligt alltså 
  • LindizJ

jag hörde den för länge sedan..jag skrattade så jag grät första gången och jag skrattar nog nästan lika mycket varje gång jag hör den...den är sanslöst kul!

• Hallonröd
    LindizJ skrev 2010-04-16 19:46:28 följande:
    jag hörde den för länge sedan..jag skrattade så jag grät första gången och jag skrattar nog nästan lika mycket varje gång jag hör den...den är sanslöst kul!
    Jaa...hon svamlar ju om allt möjligt som liksom P4 inte kan rå för...
  • Novemberstjärnan

Vad sjukt! Jag hörde också den idag, fick den skickad via facebook efter att jag skrivit att jag var en sådan typsik kärring som ringer och klagar till tv/radio.

Ringde nämligen sexan igår och klagade på att dem visade en helt annan film än vad de utlovat
    Ang radiotanten, så tycker jag det är mer tragiskt än kul. Man känner liksom bitterheten i hennes röst, hon är nog ensam och har samlat på sig denna ilska under många år. Och ju längre samtalet fortskrider desto mer förbannad blir hon
  • La Lola

Vi har sura tanter i Östersund oxå...

*mamma till Alma 9 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Hallonröd
    La Lola skrev 2010-04-16 19:53:57 följande:
    Vi har sura tanter i Östersund oxå...
    " target="_blank">

Men guuud....vilken surkärring Fanns ju en del 2 också
Svar på tråden Arg tant!