• Anonym

Trosproblem

Allvarligt, är det fel på alla trosor eller min rumpa?!

Fick barn i somras och gick upp 20 kg under graviditeten som nu är borta igen. Men min rumpa är numera väldigt mjuk och "klatchig" (som min man säger). Och inga trosor sitter bra... Antingen så täcks inte hela rumpan och så åker de in i springan hela tiden, eller så är de alldeles för stora. Är nog modell medium över min bakdel så det är ingen gigantisk rumpa jag har.

Var köper ni era trosor som sitter bra? Köpte boxertrosor som satt perfekt men efter några månader i tvätten har de nu krympt och sitter numera jätteobekvämt.

Så himla irriterande problem!

• Svar på tråden Trosproblem
  • Honeypie2010
    Anonym skrev 2010-04-17 13:08:56 följande:
    Allvarligt, är det fel på alla trosor eller min rumpa?!Fick barn i somras och gick upp 20 kg under graviditeten som nu är borta igen. Men min rumpa är numera väldigt mjuk och "klatchig" (som min man säger). Och inga trosor sitter bra... Antingen så täcks inte hela rumpan och så åker de in i springan hela tiden, eller så är de alldeles för stora. Är nog modell medium över min bakdel så det är ingen gigantisk rumpa jag har. Var köper ni era trosor som sitter bra? Köpte boxertrosor som satt perfekt men efter några månader i tvätten har de nu krympt och sitter numera jätteobekvämt. Så himla irriterande problem!
    Efter några månader tappar det mesta formen, särskilt underkläder. Du får nog handla nya oftare helt enkelt.
  • Kalycia

Jag letar febrilt bra boxertrosor själv. Hittade faktiskt från S.O.U på Lindex (3 för 129) här om dagen. Men det var bara just tre par av alla som hängde där som var bra boxertrosor så jag är också nyfiken på om det finns några bra tips.

• Anonym

brukar köpa mina tai trosor på maxi (my wear)dom har även andra modeller
    tycker dom sitter jättebra väldigt bra stretch i dom

• Anonym

Jag har lite samma problem, men jag förstår inte vad det beror på?! Jag väger samma nu som innan graviditeten men mina trosor sen tidigare sitter illa och springan syns där bak. Verkar som att rumpan har blivit större eller nåt. Dessutom så hamnar mens och annat längre fram på bindan (man är ju van att placera bindan/trosskyddet på samma ställe i trosan varje gång) men jag har fått börja sätta den längre bak och jag fattar inte varför!

• Anonym (jaa)

Jag känner igen det där.. samma här... Jag har gått upp lite, men inte så värst, och har ändå gått ner mkt.. Men så sitter trosorna inte alls som innan.. Typ som anonym säger, springan syns där bak :O Haha undrar om rumpan har växt på längden...

• skypigveon

Använder bara Björn Borgs Shorts for her...boxers för tjejer...håller hur många tvättar som helst..tappar aldrig formen! älskar dem!

• Anonym

Tack för svaren!

Skall prova Björn Borg och se om de passar mig.

Betalar faktiskt vad som helst, bara jag hittar trosor som täcker rumpan, håller formen, inte åker in i rumpan och inte töjer ut sig!

Svar på tråden Trosproblem