• Kalycia

Bola gravidkula - får jag tipsa?

Jag har hittat en jättebra sida där det säljs så kallade Bola gravidkulor och har köpt en till min syster som är gravid och undrar vad som gäller ifall jag vill tipsa om sidan? Tjejen som äger sidan var jättetrevlig mot mig och levererade snabbt och var dessutom billig (tycker jag) eftersom gravidkulorna är i sterling silver. Det finns många gravida här inne som jag tror skulle tycka om den här sidan så jag undrar om jag får skriva om det eller vad gäller?

• Svar på tråden Bola gravidkula - får jag tipsa?
  • Jazz

Babytime.se har jätte fina bolor i Sterling silver! Super fina..längtar till det är min tur att bära en!

• Kalycia

För att jag inte kan reglerna här och var inte säker. Joona.se har fina bolor som också de är i sterling silver. 

• Kalycia

Såg att det var väldigt lika gravidkulor på båda ställena, men som det verkar säljer inte babytime med någon kedja, och i de priser som Joona.se säljer för ingår 80 cm kedja i sterling silver. Tyckte nästan det var lite för billigt annars, för så billigt kan man nog inte sälja sterling silver annars.

• Jazz

Babytime.se bolor kostar som mest typ 280 har jag för mig så de blir ju en hel del mycket billigare än de du skrev om kedjan kan man väl köpa till. Dom har betydligt fler med!

• Kalycia

Ja, de är billigare eftersom att de levereras utan kedja, det var det jag skrev. Jag är säker på att man kan köpa bara kulan också om man frågar :) Den kedjan man får till är dessutom i sterling silver, vilket den hos Babytime.se (som finns att köpa till) inte är, och därmed inte håller lika länge. 

• Kalycia

Jag säger ju såklart inte att Babytime.se på något vis är sämre än Joona.se. Jag har bara personlig erfarenhet av den här butiken och det var därför jag rekommenderade den. Jag har aldrig handlat från Babytime.se och vet därför inte vilken service man får. 

• Jazz

Babytime har super bra service! Och om kedjan är i sterling eller inte känns oviktigt då de känns viktigare att själva smycket håller Lägger nog hellre pengarna på de.

Nu ska här beställas bola för jag är så glad!

Svar på tråden Bola gravidkula - får jag tipsa?