• Anonym (va fan)

Blåste bebisen i ansiktet,,

Min sambo har inget tålamod alls med våran 2 månaders bebis. vi satt i soffan i kväll och skulle kolla på film och lilla skriker, håller bebis i famnen, då blåser jjättehårt han bebisen i ansiktet så den lilla tappar andan, med flit! H*n blev jätte rädd! Jag blir skitsur och frågar om han e dum, sen går jag därifrån. Sen när liten har somnat säger jag att han inte får göra så, då säger sambon att det inte är nån fara och det är samma som att det blåser ute. Jag är fortfarande ARg jävla karljävel. Överreagerjag????

• Svar på tråden Blåste bebisen i ansiktet,,
  • artax

Jag gissar bara men din sambo kanske inte tänkte efter innan och sedan vill han inte riktigt erkänna att det kanske inte var så bra för då är det som att erkänna att han var en dålig pappa just då inte alltid jag menar inget sånt..

Kanske ska du tagga ner lite och förklara varför du inte gillar det istället för att bli panikslagen? ;)
  • Anonym

nej du överreagerar inte. jäkla dumt av honom.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-04-17 23:45:19 följande:
    nej du överreagerar inte. jäkla dumt av honom.
    håller med där
  • Anonym (Fyfaan)

Idiot till "man" du har. Hur fixar han när barnet blir äldre? jag har en 3-åring som e i  värsta trottsen Hon hade kolik  i 4 månader skrek dygnet runt nästan, men inte faan gick vårt dåliga humör/brist på sömn ut över henne

• frogande

Vilket djäkla sätt. Men kanske han, som jag, såg på AFV i kväll? Där var en video där någon "roade" sig med att blåsa på två spädbarn så där i ansiktet.
    Ska tydligen vara en rolig video eftersom den är med i det programmet. Men jag kan inte se något roligt i ett spädbarn som tappar andan+ blir väldigt rädd(ett av spädbarnen i den här videon spärrade upp ögonen i ren och äkta fasa).
    Jag tycker det är ett tilltag som faktiskt kan klassas som ett rent övergrepp.

• Anonym (va fan)

det lustiga är att han har redan två barn innan så jag trodde han var van/bra med bebisar,,,,Sina äldre barn är han däremot en bra papppa till..

• Ms M
    frogande skrev 2010-04-17 23:52:13 följande:
    Vilket djäkla sätt. Men kanske han, som jag, såg på AFV i kväll? Där var en video där någon "roade" sig med att blåsa på två spädbarn så där i ansiktet.Ska tydligen vara en rolig video eftersom den är med i det programmet. Men jag kan inte se något roligt i ett spädbarn som tappar andan+ blir väldigt rädd(ett av spädbarnen i den här videon spärrade upp ögonen i ren och äkta fasa).Jag tycker det är ett tilltag som faktiskt kan klassas som ett rent övergrepp.
    Inte bara jag som reagerade på det då?! Såg hemskt ut, fattar inte varför man gör så..

TS- du har rätt att bli arg, förklara för honom hur du känner, så får man hoppas att han förstår.
  • Anonym

jag måste erkänna att jag faktiskt tyckte det var OK gjort. Man kan bryta ett gråtanfall genom att blåsa dem i ansiktet. De tappar andan, visst, men det är för en kort sekund och de gör de även när det blåser ute. Tycker du överreagerade.

• ahlcec

Haha, var glad att du inte bodde ihop med mig när jag helt galen av frustration sparkade i soffan och skrek så katten sprang ut.
    Jag tycker inte det var så farligt, jag har definitivt hört värre.

Svar på tråden Blåste bebisen i ansiktet,,