Ljud brunett (råttfärg) med slingor till blondin?
Är det möjligt?
Sommaren 2008 hade jag en ljus ljus hårfärg, efter flertalet slingor hos frisören.
Till jul (2008) fick jag för mig att göra nått "radikalt" eftersom jag hade en ganska ordentlig utväxt och jag satte i en toning som var lite åt kastanj-koppar-hållet. Det blev mörkare med lite röda/koppar-toner i.
Denna tvättades ur (sågått som) och sen gjorde jag inget med håret alls förräns i julas (2009) då jag gick till frissan för att sätta i lite ljusa slingor.
Nu kommer våren ochs ommaren och jag längtar så mycket efter att vara blond igen då det är som blondin jag trivs bäst.
Just nu ser håret ut såhär och jag hatar det verkligen! Trist och tråkigt, ingen färg och allmänt dassigt!!!!
Det jag nu undrar är ju såklart - GÅR det att i ett steg få mig att bli ljus ljus blond igen utan att det blir kycklinggult eller så? Jag har absolut tänkt göra det hos frisören, men ska man bleka hela håret eller ska man satsa på slingor? Om man gör slingor (vilket jag föredrar) måste man då göra det i flera steg eller går det på en gång?
Hjälp mig i mitt svammel?
Mvh FruSen