Snorsug, funkar det?
En sån där snorsug, heter det Näsfrida? Eller finns det andra? Fungerar det? Får man ut allt eller bara det som sitter ytligt i näsan? Hur gör man med den? Var kan man köpa och vad kostar det?
En sån där snorsug, heter det Näsfrida? Eller finns det andra? Fungerar det? Får man ut allt eller bara det som sitter ytligt i näsan? Hur gör man med den? Var kan man köpa och vad kostar det?
funkar jättebra!!!
Kolla Barnens hus eller liknande. Kostar inte så mycket tror jag...
69 kr hos Babyproffsen
tycker de funkar kanon!
Hur är det nu då, får man ut det som sitter långt in i näsan eller bara det som sitter i yttersta näsa eller vad man ska säga?
Fungerade bra när sonen var jätteliten, även om jag tyckte det var lite läskigt för att jag var rädd att ta i för hårt. Sonen dock fnissade när man sög i hans näsa Nu är han sju månader och det är ren lögn att försöka sticka in något i hans näsa och suga - han fäktar vilt och kastar med huvudet. Så det var ganska kort användningstid...
Vi har typ en liten ballong med plsthylsa som man "pumpar" ut snoret med. ca 50 kr skitbra
Jag använder den till min 16 månaders dotter, och det funkar bra. Hon tycker det är kul (??) när jag använder den på henne, men man får ju ta det lugnt och inte stressa
Den funkar jättebra på små bebisar!! Ta lite koksalt droppar från apoteket först så är det lättare att få ut. Vi använde även lite näsdroppar för att få honom att äta/sova bättre.
Köpte en idag åt lillplutten som är så snorig.Funkar helt ok
3 euro kostade den här.