Kan en graviditet kännas som magkatarr?
Jag undrar om en graviditet kan kännas som magkatarr i början? Jag har molvärk i magen som magkatarr men jag går på omperazol så de kan ju inte vara det? eller? Lite hjälp tack :D
Jag undrar om en graviditet kan kännas som magkatarr i början? Jag har molvärk i magen som magkatarr men jag går på omperazol så de kan ju inte vara det? eller? Lite hjälp tack :D
Sitter här och undrar precis samma sak. :)
Magkatarr känns ju i övre delen av magen och graviditet i nedre...
Hoppas vi får svar, jag kan inte hitta något på nätet om att de kan kännas desamma
Jag trodde jag hade magkatarr med sug i magen och illamående så som jag brukar få. Beställde tid på VC för att få nya tabletter. Fick tid samma dag. Något fick mig ändå att tänka om. Knatade till apoteket och köpte ett test. Det vara bara att avboka VC-besöket på en gång! Så ja! Graviditet kan kännas som magkatarr! Jag var redan i v 7. Och nu har jag en dotter som är 3,5 år
Jag har känt det som av "magkatarr" i början av båda mina graviditeter! (+ mensvärk)
Jag kände också samma sug i magen och lätta illamående som vid magkatarr i början av graviditeten
Det är riktigt jobbigt eftersom min medicin inte hjälper, får väl se vad som händer då :)
När jag väntade min son, sökte jag på VC för kraftig magkatarr,, efter lite prover kom läkaren tillbaka och sa, Malin du ha inte magkatarr du är gravid. Då sa jag nej det är jag inte jag har magkatarr,, haha jag va graviid =)
När har du BIM?