• caspersmamma 08

får upp en ruta där det står att internet Explorer har slutat att fungera

Köpte en ny dator här för ca 1mån sen och allt funkar utmärkt utom på en sida
    spela.se där man kan lägga pussel men varje gång jag försöker gå in där så får jag upp den rutan att Internet Explorer har slutat att fungera och att ett medelande kommer om de hittar lösningen på problemet.
    Men det verkar bara vara problem på min dator och nu har det varit i 1mån så är det något jag kan göra eller ska jag lämna in datorn eller är det bara och vänta.

Alexander 95 Felicia 97 Casper 08
  • Svar på tråden får upp en ruta där det står att internet Explorer har slutat att fungera
  • caspersmamma 08
    ddum skrev 2010-04-19 09:02:20 följande:
    Börjamed att installera om Flash från Adobe.se
    Jag har nu gjort det, men det funkar fortfarande inte{#lang_emotions_frown}
    Alexander 95 Felicia 97 Casper 08
  • ddum

Ja, då blir det den gamla vanliga svängen. Se till så att du kör Internet Explorer 8 med alla uppdateringar.

Koppla ur alla tilläggsprogram ett efter ett och se om det hjälper. Börja koppla bord DOM och ActiveX-objekt ett och ett och se om det hjälper. (Nej de bitarna är inte direkt enklar för en lekman)

• ddum

Tänk också på att mIcrosoft numera har fri telefonsupport för Internet Explorer 8 sålänge man använder en 'äkta' Retail Windows.

Svar på tråden får upp en ruta där det står att internet Explorer har slutat att fungera