Visste inte riktigt vad jag skulle rösta på 2 elelr 3 år?!
När min son blev torr på dagtid vid 2år och 3 måander så blev han även torr på nätterna...han kissade inte en ända gång på 2 veckor, men vi hade blöja på honom ofta ändå, både på dagtid och nattetid, han kissade aldrig i blöjan! men så en dag så var vi för sega när han sa att han var kissnödig, så han kissade i blöjan, och efter det började han kissa i blöjan igen...på dagarna tog vi då bort blöjan helt och han har kissat på sig 1 gång sedan dess(han blir 3år i slutet på maj) men, nätterna var vi nog lite för bekväma av oss för att ta bort blöjan. men för ca 1 månad sedan tyckte jag att nej, nu ska den oxå bort...provade lite olika sätt(tex ta upp ha nför att kissa mitt i natten, och använda en sådan pottträningsblöja osv) men det funkade inte så bra, så tillsluttog jag bara bort blöjan, och han har inte kissat i sängen någon gång sedan dess!
antagligen kissade han i blöjan direkt han vakna, för att han hade en blöja på sig lixom! för när han kommit över till oss på natten, har hans blöja i stort sätt alltid varit torr!