Vart köper man aloevera juice?
Finns det i vanliga mataffären?
Finns det i vanliga mataffären?
Jag har bara sett den på hälsokostaffärer. Prova där, vetja! Kram Pastan68
Det tror jag inte.De brukar finnas på skönhetssalonger..det är enda stället jag sett det på!Ganska så dyrt har jag för mig,2-300 kr/dunk om du tänker på dte märket som brukar vara med på "Du är vad du äter"
Hälsokosten. Testa Dr Donsbach, det är det bästa, tycker jag! *beroende* Kolla iaf att halten aloe vera ligger så högt som möjligt, så det inte är utspätt en massa.
De aloe vera produkter jag köpt har jag gjort vid hemfösäljning från företaget Forever living products. Deras hemsida är
www.foreverliving.se/
Där kan du söka dig vidare för att ta en kontakt. De produkterna säljs inte i affärer, enbart hemförsäljning.
Lycka till!
Hej,
Jag har köpt Aloe Vera i en vanlig hälsokostaffär, och jag tyckte priset var överkomligt.
Till er som kan lite om Aloe Vera: Jag äter Apiforce (bidrottninggele) - och undrar om det kan påverka kroppens upptagninsgörmåga av AloeVera o viceversa?
jag har provat ovannämnda. Isch, d kanske hjälper men jag önskar dig lycka till o svälja d! D smakar surt skurvatten.
Håller alla tummar f att d ska hjälpa dig!
Kram!
Ofta är Aloeveran i häslokost butiker inte lika "ren" som den man köper av leverantör. Tev Forever Living och även LR. Jag dricker LR+s aloevera gel och den smakar INTE skurvatten. Deras dryck får man tag i via särksilda konsulenter. LR´s hemsida finns på:
www.lr-international.com/index.php
Kram pemi