• AnnaK

Vart köper man aloevera juice?

Finns det i vanliga mataffären?

• Svar på tråden Vart köper man aloevera juice?
  • Pastan68

Jag har bara sett den på hälsokostaffärer. Prova där, vetja! Kram Pastan68

• dog84

Det tror jag inte.De brukar finnas på skönhetssalonger..det är enda stället jag sett det på!Ganska så dyrt har jag för mig,2-300 kr/dunk om du tänker på dte märket som brukar vara med på "Du är vad du äter"

• Kusin Knase

Hälsokosten. Testa Dr Donsbach, det är det bästa, tycker jag! *beroende* Kolla iaf att halten aloe vera ligger så högt som möjligt, så det inte är utspätt en massa.

• Förhoppningar

De aloe vera produkter jag köpt har jag gjort vid hemfösäljning från företaget Forever living products. Deras hemsida är
    www.foreverliving.se/

Där kan du söka dig vidare för att ta en kontakt. De produkterna säljs inte i affärer, enbart hemförsäljning.

Lycka till!

• Rhonda Breeze

Hej,
    Jag har köpt Aloe Vera i en vanlig hälsokostaffär, och jag tyckte priset var överkomligt.

Till er som kan lite om Aloe Vera: Jag äter Apiforce (bidrottninggele) - och undrar om det kan påverka kroppens upptagninsgörmåga av AloeVera o viceversa?

• maja under eken

jag har provat ovannämnda. Isch, d kanske hjälper men jag önskar dig lycka till o svälja d! D smakar surt skurvatten.

Håller alla tummar f att d ska hjälpa dig!

Kram!

• pemi

Ofta är Aloeveran i häslokost butiker inte lika "ren" som den man köper av leverantör. Tev Forever Living och även LR. Jag dricker LR+s aloevera gel och den smakar INTE skurvatten. Deras dryck får man tag i via särksilda konsulenter. LR´s hemsida finns på:

www.lr-international.com/index.php

Kram pemi

Svar på tråden Vart köper man aloevera juice?