• diddisen80

Nu som skaffat 3 , hemnummer i mobilen.. Har ni sparat pengar

Så har ni tjänat nåt på det och varför bytte ni??
    funkar det bra ??

Tacksam för svar

• Svar på tråden Nu som skaffat 3 , hemnummer i mobilen.. Har ni sparat pengar
  • suomynonA

Nej, jag sparade inte pengar på det. Kostrar jättemycket i dolda avgifter tyvärr.

• ELHU
    suomynonA skrev 2010-04-19 19:17:09 följande:
    Nej, jag sparade inte pengar på det. Kostrar jättemycket i dolda avgifter tyvärr.
    Vad syftar du på för dolda avgfter? Vad mer tillkommer?
  • suomynonA
    ELHU skrev 2010-04-19 19:26:47 följande:
    Vad syftar du på för dolda avgfter? Vad mer tillkommer?
    avgifter för vidarekoppling.
  • evaviola
    suomynonA skrev 2010-04-19 19:29:07 följande:
    avgifter för vidarekoppling.
    Du vidarkopplar det inte, då menar du inte samma som ts antar jag.
  • suomynonA
    evaviola skrev 2010-04-19 19:31:45 följande:
    Du vidarkopplar det inte, då menar du inte samma som ts antar jag.
    jo det är det man gör.
  • Vasen

Vi har tre hemnummer. Inga vidarekopplingar har dykit upp på vår telefonräkning. Om det är billigare vet jag faktiskt inte. Vi har hemtel nummer framförallt för att våra äldre mobilfientliga släktingar ska höra av sig ibland så i flera år har avgiften för hemnumret varit abonnemanget. Vi har haft det hos telia, tele2, bredbandsbolaget och nu hos tre. Hos de tre första har det kostat ungefär det samma, hos 3 har vi någonslags grupp abonnemang där två mobiler och hemnumret ingår. Just hemnumret verkar inte ha kostat något alls enligt senaste räkningen. Mycket underligt.

• evaviola
    suomynonA skrev 2010-04-19 19:37:11 följande:
    jo det är det man gör.
    Nej, det gör man inte.

Vi har:

3Friends plus (ringer gratis till fasta nätet samt 3 ) eventuell öppningsavgift.

3Hemnummer 49 kr/ månad

Då vi tecknade Hemnummer under en period då 3 erbjöd detta gratis har vi då 3Hemnummer fritt för alltid och betalar absolut inget för detta!
  • suomynonA
    evaviola skrev 2010-04-19 19:58:11 följande:
    Nej, det gör man inte. Vi har: 3Friends plus (ringer gratis till fasta nätet samt 3 ) eventuell öppningsavgift. 3Hemnummer 49 kr/ månad Då vi tecknade Hemnummer under en period då 3 erbjöd detta gratis har vi då 3Hemnummer fritt för alltid och betalar absolut inget för detta!
    jo det gör man.
Svar på tråden Nu som skaffat 3 , hemnummer i mobilen.. Har ni sparat pengar