slinghätta vs folieslingor....
Vilket tycker ni är bäst?? o varför??
Förrut gjorde jag alltid med hätta men de senaste gångerna har jag gjort med folie. tror jag ska gå tillbaka till hätta....
Vilket tycker ni är bäst?? o varför??
Förrut gjorde jag alltid med hätta men de senaste gångerna har jag gjort med folie. tror jag ska gå tillbaka till hätta....
hätta är svårt med mitt hår som är lockigt, det trasslar sig bara när man ska ta ur slingor, men så kanske det inte blir med rakt hår el? Annars är ju det skönt för det skyddar hårbotten! :) Jag skulle säga att det beror på om du vill ha tjocka el smala slingor?
jag har rakare än rakast hår... Fastnar lite när frisören drar av den men inte märkvärt. Vill ha mååååååååååånga smala smala slingor...
Tycker båda funkar ungefär lika bra. Med folie kommer du lite närmare rötterna, men hätta är därav lite billigare, iaf hos min frisör.
Det beror ju på vilket resultat du vill ha. Vill du ha lite bredare slingor så ska du använda folie och ska du ha ett jämt resultat med smala men många slingor så är hättan bättre :)
kommer folie närmare hårbotten än hätta?? trodde det var tvärtom...
Jag kanske är helt ute och cyklar, men jag upplever det som att slingorna kommer närmare rötterna med folie. Jag tycker att hättan känns så tjock.