Min man vill inte prata om otroheten
Min man hade kontakt med ett av sina ex i höstas. De pratade mycket på msn och via sms. Jag sa att det var ok om han träffade henne och tänkte att det kanske skulle bli mindre spännande då. Han lovade att berätta om de skulle ses.
I oktober kom jag på honom av en slump då han hade träffat henne en kväll efter jobbet då han sagt att han var hemma hos en kompis. Han erkände att de hade träffats ett par gånger och fikat i slutet av förra sommaren och i höstas.
Jag kollade igenom hans mobil i smyg och såg att han raderat alla skickade sms, inkorgen osv. Han hade glömt ett mess från henne som han fått samma dag. Hon skrev att hon saknade hans kropp, puss älskling, min snygging och sånt.
Jag har frågat om de haft sex och han reagerar med att bli arg, nu har det gått ett halvår och jag vet fortfarande inte vad som hänt mellan dem.
Han vill inte prata om det mer och säger att han vill separera om jag fortsätter fråga så mycket. Han säger att de inte har kontakt men jag känner i magen att det är något som inte stämmer. Tror inte de träffas eftersom han kommer direkt hem från jobbet och inte har gått ut på krogen sen i oktober.
Är det verkligen rätt av honom att inte ge mig svar och att inte vilja prata om vad som hänt? Jag undrar så mycket saker som jag inte har svar på.
Nu vågar jag inte ens nämna hennes namn eftersom han blir så arg.
Hur hade ni gjort?