Känner mig sjuk hela tiden...
Fy jag känner mig som något katten släpat in ( som man brukar säga) Jag är i vecka 11 (10+1) och jag har mått illa nu i snart 4 veckor ganska mycket. Inte kräkts men mår illa hela dagarna.. För någon vecka sedan orkade jag inte mer och köpte tabletter men de verkar inte så bra.. Blir extremt trött av dem istället mer än jag är och känner mig helt oinspirerad och vill bara krypa ner i sängen och sova..
Jobbar 75% har gått ner i tid för min första son bara är 16 månader och extremt full av energi.. Inte lätt att komma hem sent om dagarna och försöka vara en rolig mamma och sen de dagarna jag är ledig mitt i veckan ( jobbar i butik och det medför helger och då är jag ledig i veckan) så ska jag försöka hinna med allt jag inte hinner de dagar jag jobbar och sysselsätta sonen eftersom han inte får vara på dagis..
Pappan jobbar heltid med men han är alltid den som hämtar och ser till att sonen får middag och även mamman ( tack för det ) jag är hemma tidigast 18,30 på kvällarna och det är 1 gång var 3:e veckan annars slutar jag 18,30 och har 1 timme hem varenda dag.. Utom helgerna då är det 17,15 och 16,15 + restid..
Nu sissta dagarna har jag somnat före pappa och son.. För sonen har varit så uppspelt han har varit ledig från dagis några dagar och sover katastrofalt dåligt då..
Hur gör ni andra för jag känner att jag måste få energi någosntans ifrån.. På jobbet vet de men det är ju så tidigt än så det är ingen som ens frågar hur jag mår allt mindre tar hänsyn till det..