• Chokladälskaren

Nämn några "bra" dåliga egenskaper som passar för IT-konsultjobbet!

Ska på intervju och det här brukar vara bland den svåraste biten. Jag kan vara lite otålig ibland, vill gärna få saker gjorda utan för mycket snack. Ni som är IT-konsulter, vad tror ni om det? (har även två andra svar). Har ni nåt bättre förslag? Tack på förhand.

• Svar på tråden Nämn några "bra" dåliga egenskaper som passar för IT-konsultjobbet!
  • the baby

Jag brukar också använda min otålighet som en bra dålig egenskap. {#lang_emotions_smile}  Sist tror jag att jag sa att jag var bra på att hålla många bollar i luften samtidigt, vilket ibland kunde leda till att jag blev aningen splittrad.
    Men annars tycker jag nog att man kan vara ärlig, om man som jag t ex vet att jag är dålig på att be om hjälp, så är det ju inte lika dåligt om man vet om det. Det kan ju också innebära att man är envis och driven, och väldigt gärna vill lösa problem. Något man iaf inte ska säga är att man inte har några dåliga egenskaper, men det fattar nog de flesta. Självinsikt är bättre än att vara perfekt!

Lycka till på intervjun!

Svar på tråden Nämn några "bra" dåliga egenskaper som passar för IT-konsultjobbet!