• ebben

"latte pronto" OBH nordica.

såg reklam nyss om "latte pronto"-men vad gör den? skummar den vanlig mjölk?? eller vad ÄR det?
    NÅN som vet!?
    Vill gärna ha skummad varm mjölk i mitt kaffe,men vet inte hur... Tips o råd! tack.

• Svar på tråden "latte pronto" OBH nordica.
  • ebben

sommar-GUD så gulligt,tack ska du ha!!

• Liam o Engla

eben: köpte du nån? hur funkar den isf? jag köpte en som det va fel på, fick en ny som det oxå va fel på värmer inte mjölken, går ej att trycka på on osv.

Liam 051107 Engla 070504 melvin 100125
  • Tegu

Jag tycker att den verkar jättebra. Blev bjuden på kaffe här om dagen och de hade sån skummare och det blev rätt okej skum tyckte jag. Kanske inte riktigt som på café, men helt okej att ha hemma. Funderar på att köpa en faktiskt.

Någon mer som provat?

• Mysmonstret

Köp en mjölkskummare från Nespresso! Jag har betat av alla möjliga skummare och efter att ha jobbat i en kaffeshop är man ju lite kräsen. :) Nu efter mycket om och men äger jag en Nespresso Cube (själva kaffemaskinen) och till det den stora mjölkskummaren. (Den finns i två storlekar men den lilla tycker jag är för liten för att vara vettig att använda). Den är kanon! Skummar på två sätt - man byter en liten visp i botten för att få olika tjockt skum och den gör både kall o varm mjölk. Så bra!

Svar på tråden "latte pronto" OBH nordica.