Sovpåse
Är det någon som har tips på vart man kan köpa en sån sovpåse, pyjamas fast med snöre nedtill som man drar ihop?!
Är det någon som har tips på vart man kan köpa en sån sovpåse, pyjamas fast med snöre nedtill som man drar ihop?!
Som jag letade efter såna för ett tag sen! Vet att Liten Jag har en modell. Märket säljs bla på nätet men även i vissa butiker.
Pop har även en modell.
Lindex, Ellos och Blingo.se (har rea nu) har också sovpåsar.
Ok tack!!!
Ikea har en tjockare typ av sovpåse med dragkedja. Den har man istället för täcke så slipper man vara orolig för att täcket ska hamna över ansiktet eller att bebben sparkar det av sig.
Jag använder såna till min bebis, har en långärmad body under bara. Kostar bara 100 kr och är kanon.
Passar på att fråga er en sak =) Jag ska ha en juli bebis ska jag ha sovpåse det e ju ganska varmt, räcker det inte med bara pyjamas?
Sovpåsar är ju ganska dyra....
Jag gjorde helt enkelt så att jag köpte nattlinne för lite störe barn, och syde om dem lite. Hade tur att hitta bla, på kaphal och lindex. Tyvärr så finns det inte så många neutrala färger på sådana.
Annars så har nameit, sådana. Det hadde allafall ett stort utbud för två år sedan.
Finns på Linuslott.com