• Agneta1953

Andekontakt

Provade andekontakt genom ett andligt medium, Helena Lagerkvist, och jag är supernöjd. Nästan extatisk. Att jag inte provat det här förr?

Här är adressen: www.andligtmedium.org/andra-sidan

Någon annan som erfarenhet av detta? Någon som vet några bra böcker/kurser om hur man själv tar kontakt med Andra Sidan?

• Svar på tråden Andekontakt
  • R Franklin
    Agneta1953 skrev 2010-04-21 13:36:19 följande:
    Någon annan som erfarenhet av detta? Någon som vet några bra böcker/kurser om hur man själv tar kontakt med Andra Sidan?
    Den här boken är rätt gammal men fortfarande aktuell och bra: http://tinyurl.com/y7ooxcr
    I'm a skeptic . . . Sorry to annoy you with facts.
  • gullenos

Det står på hennes hemsida att hon kan kontakta vem som helst på begäran. Låter lite som en bluff, då den andra sidan bestämmer själva om de vill ha kontakt. bara en fundering jag fick. Vill du berätta hur det gick till?

• pearshapedbastard
    gullenos skrev 2010-04-21 22:29:18 följande:
    Det står på hennes hemsida att hon kan kontakta vem som helst på begäran. Låter lite som en bluff, då den andra sidan bestämmer själva om de vill ha kontakt. bara en fundering jag fick. Vill du berätta hur det gick till?
    Naturligtvis är det bluff, hon är bara lite sämre på att maskera det än många andra charlataner.
    As long as we have a master in heaven, we will be slaves on earth. -Bakunin
  • lollopop

Betalade 400:- för en andeutdrivning av Helena Lagerkvist. Efter en snabb uppmaning om att betala så har jag inte hört ett jota från henne.... Har mailat och frågat men inte fått nåt svar.

• Yllet51

Även jag verkar ha blivit blåst av Helena Lagerkvist; betalade för djurkommunikation och blev lovad svar men har sen inte hört ett ljud, hon svarar inte heller på mail. Jag kommer att göra en polisamnälan för bedrägeri om jag inte får pengarna tillbaka.

• Rundown
    Yllet51 skrev 2011-03-03 09:00:47 följande:
    Även jag verkar ha blivit blåst av Helena Lagerkvist; betalade för djurkommunikation och blev lovad svar men har sen inte hört ett ljud, hon svarar inte heller på mail. Jag kommer att göra en polisamnälan för bedrägeri om jag inte får pengarna tillbaka.
    Kan du inte göra en polisanmälan i vilket fall, eftersom Helena Lagerkvist med största sannolikhet inte kan prata med vare sig de döda eller djur på ett särskillt märkvärdigt sätt?
  • Yllet51

Haha! Ja, hade det varit möjligt hade jag nog gjort det.....

• Popov

Money talks

I can't lie to you about your chances, but... you have my sympathies
  • Yllet51

Efter att jag slutligen polisanmälde Helena Lagerkvist för bedrägeri betalade hon tillbaks mina pengar. Men det satt långt inne...

Svar på tråden Andekontakt