• hidden angel

kan man ha sämre lokalsinne?

jag e helt otrolig!! idag gjorde jag det igen.. jag FATTAR det inte. Jag kör till ett ställe, o när jag ska hem igen så går det bara inte. Det skulle ta 5 min, men av någon anledning kommer jag på fel motorväg, o hamnar 15 minuter längre bort.. Det är andra gången jag gör exakt samma fel, på samma ställe. jag kommer aldrig mer våga köra där! O det e liksom i staden jag har bott i hela mitt liv. Kan man bli värre??

Jo, det kan man.. för en gång när jag varit i Malmö, o skulle hem till Helsingborg, så hamna jag i KRISTIANSTAD!!! Jag e hopplös.

Funderar på att anmäla mig till "sveriges värsta"

• Svar på tråden kan man ha sämre lokalsinne?
  • lillsmurfen
    Du är inte ensam!!! Jag är oxå helt hopplös.
  • Fabians mamma

Du skulle bli tvungen att tävla med mig!! Sist jag skulle åka hem till ma o pa norröver så svängde jag söderut på E4, tog en bra stund innan jag kom på det. Helt hopplöst dåligt lokalsinne. Om jag kommer lite vilse och tror att jag ska åt ett håll är det lika bra att gå åt andra hållet direkt för jag brukar alltid gissa fel. Är mästare på att glömma att svänga av där jag ska, händer ganska ofta att mina passagerare lite försynt påpekat att "du kommer väl ihåg att du ska svänga här framme...".

• hidden angel

o jag blir så arg när jag kommer på att jag kört fel. så mitt ute på motorvägen har jag bara lust att stanna bilen, o gå av o GÅ motsatt riktning!! för det e så frustreande!! man måste ju fortsätta rakt fram ända till där e nån avfart.. o det kan vara lååångt!!!

till råga på allt kom jag ½timme för sent till lektionen.. jag ssom var ute i så god tid för en gångs skull!

• Dino78

Haha, ursäkta att jag skrattar. Själv har jag uselt lokalsinne. Går typ vilse hemma i lägenheten. Har inte körkort och tur är väl det
    kan nämna att jag t o m lyckats gå vilse inne i en träningsmaskin - inomhus

• Bellans mamma

Jag har kört ca 5 mil fel innan jag kom på det tyckte att det var konstigt att jag aldrig kom fram nångång

• hidden angel

dino.. hur man kan gå vilse i en träningsmaskin?

• kate79

Jag skulle köra till Karlskrona, vilket är några timmars körning hemifrån så jag stannade till på ett fik för att pausa. När jag sen skulle fortsätta köra så upptäckte jag efter 5 mil att jag körde åt fel håll och var på väg hem igen =) Äger inget lokalsinne.

• hidden angel

just det, en helt galen sak till.. var på ullared, skulle hem (nedåtlandet) alla som har varit på gekås vet att man måste köra hur långt som helst ute i ingenstans för att komma dit...

Efter att ha kört kanske 30 min ser vi en skyld och inser då att vi snart är i småland... *hmmz* de va bara att vända...

• kate79

Jag skulle på föreläsning i Malmö och kom (kors i taket) helt rätt från början. Nu skulle jag bara parkera bilen i parkeringshuset. När jag kom ut från parkeringshuset så hade jag ingen aning om var jag kommit ifrån eller åt vilket håll jag skulle gå, behöver jag säga att jag blev sen =)

• Gumlan

Ni har inte en chans!! ag har SÄMST lokalsinna. Alla mobbar mig för det Jag kan hälsa på någon, köra till den och när jag ska hem igen kör jag åt fel håll!! altså när ja lämnar deras hus!! & sedan undrar jag varför ja inte känner igen mig När en av mina kompisar flyttade var jag tvungen att bli guidad första 7 gångerna ja besökte henne!! & ja överdriver inte

Svar på tråden kan man ha sämre lokalsinne?