• littlesister83

Hur långtid tar de för alvedon att börja värka?

Vet inte om de e förvärkar eller om de e på riktigt men har tagit en alvedon för att se vad som händer, Hur lång tid brukar de ta innan alvedonen börjar värka om de e förvärkar?

• Svar på tråden Hur långtid tar de för alvedon att börja värka?
  • Lena

Det tar 30min innan en värktablett når full effekt.

• littlesister83

okei jag får hoppas att de går över då så sambon inte missar när bebisen kommer

• Lena
    littlesister83 skrev 2010-04-21 16:47:19 följande:
    okei jag får hoppas att de går över då så sambon inte missar när bebisen kommer
    Är han långt bort? Man får ju ändå räka med 24h innan förlossningen är över som förstföderska.
  • littlesister83

De e 3:e förlossningen för mig så man vet ju aldrig hur fort de går. Han kör tradare och är på väg till Sundsvall nu. Jag har inte BF förens 15 maj men båda mina andra har kommit tidigare så kanske man är nojig oxå

• Lena
    littlesister83 skrev 2010-04-21 17:13:23 följande:
    De e 3:e förlossningen för mig så man vet ju aldrig hur fort de går. Han kör tradare och är på väg till Sundsvall nu. Jag har inte BF förens 15 maj men båda mina andra har kommit tidigare så kanske man är nojig oxå
    Men då vet du ju hur lång tid det tog de andra gångerna så du har något att utgå ifrån och dessutom hur tidigt de kom.
  • littlesister83

Jo den sista slutade i urakut snitt efter bara några timmar. Den yngstga kom i vecka 36+3 och de e de jag e i nu med. Den första kom 1 vecka förtidigt

Svar på tråden Hur långtid tar de för alvedon att börja värka?