MVC
Hej!
Vilken MVC ska man gå på?? Är det någon som har erfarenhet av MammaMia eller Vasamamma??? Som kan berätta lite för mig???
Tack för svar
Hej!
Vilken MVC ska man gå på?? Är det någon som har erfarenhet av MammaMia eller Vasamamma??? Som kan berätta lite för mig???
Tack för svar
O du bor i....Stockholm?
Tycker att du ska gå till Barnmorskegruppen.
Ja precis, glömde skriva det... Bor i sthlm!..
Jaha, jag trodde att du bodde i Västerås
Jag går på Mamamia Söder nu med tvåan. Tycker de är toppen!!! Rekomenderar varmt! Gillar dem bättre än "vanliga MVC" som jag gick på med ettan. Visste att denna grav förmodligen skulle ha komplikationer (pga tidigare op) så jag ville gå på ett ställe med bra rykte och hade bara hört gott om dem från andra.
Jag går på MamaMia Söder och trivs superbra. Rekommenderas verkligen!
MamaMia är jag jättenöjd med! Värt och prova..
Jag gick på MamaMia på Karlavägen med ettan och nu går jag på MamaMia Kista för min BM på Karlavägen är inte kvar och då är det smidigare att gå i Kista för jag jobbar där.
Jag var jättenöjd med bemötandet på Karlavägen och miljön. Dessutom finns det många BM så om man inte trivs med den man har från början så är det bara att be att få byta.
Det bästa är att de inte har några telefontider utan man ringer eller mailar sin BM när som under dagen. De brukar oftast ha telefonen kopplad till röstbrevlådan och ringer upp. Om det är akut så ringer man växeln och ber dem meddela att man vill bli kontaktad och att det är akut.
Jag gick till mama mia på karlavägen i vecka 8+4... kvinnan hetter Berit, jätte snäll och tydlig.. jag mådde illa så hon bokade in mig till läkare morgonen efter och jag fick göra ultraljud och fick med mig bilder hem samt att fixade sjukskrivning samt skrev ut bra tabletter...
hur nöjd som helst!!
http://miccawhite.blogg.se
Jag har försökt ringa till Mammamia i Kista men man kommer bara i en telefonkö eller så kan man lämna sitt nummer så ringer dem upp!
Har inte hört något alls... Hur kommer man i kontakt med dem????
De kanske oxå var på konferens?
Jag försökte nämligen ringa dem på söder idag (eller rättare sagt igår... klockan är ju över midanatt nu) och på förmiddagen gick det inte alls att komma fram, sedan på eftermiddan så sa hon i växeln att alla BM var på konf och de bara hade 3 vikarier på plats. Prova igen idag-alltså fredag!