• Anonym
    Äldre 22 Apr 12:31
    2066 visningar
    0 svar
    0
    2066

    Brun utan sol

    Hej.
    Jag är en väldigt ljus person. Blond, blåögd och fräknar och har jättesvårt att bli brun. Ska jag bli brun på sommare så får jag sola varje dag i flera timmar och får jag väl lite färg och jag inte solar på ett par dagar så försvinner färgen. Jag vill inte sola så mycket eftersom det inte är bra för huden. Jag har testat massa olika brun utan sol krämer och visst får jag färg, men efter några gångers smörjande under ett par veckors tid så blir färgen ojämn och det ser "smutsigt" ut eftersom huden "slits".
    Jag mår superdåligt av att vara så blek eftersom folk runt omkring hela tiden pratar om att de är så bleka och ser sjuka ut och måste sola, trots att de är bruna. Jag känner att om de är bleka, är jag transparant då eller?

    Jag har tänkt prova brun utan sol spray typ Tan Can eller liknande som ger direkt färg vid sprayning, men jag är osäker på hur de fungerar och hur bra de är.
    Har du något tips på en bra brun utan sol spray eller något annat sätt att få lite färg? Och hur man ska använda en brun utan sol spray för att resultatet ska bli bra om man vill använda det någon gång i veckan och behälla färgen under sommaren?

    //Blekfis som hoppas kunna få lite färg

Svar på tråden Brun utan sol