Vrf vägrar hon att svara?
Jag får ingen ro pga att mitt ex sedan en månad, vägrat att svara de senaste 2 veckorna.
Jag har frågat vrf hon helt klippt kontakten med mig och med det, gått via min syster.
Och nu helt plöstligt, har hon brutit med min syster som hon inte alls hade något otalt med. Varför, är för mig ett mysterium, med tanke på att hon hade sagt att min syster var välkommen osv.
Jag kan inte sluta undra över vrf hon inte sade till mig direkt att hon inte ville ha något mer med mig att göra, vrf hon gått via min syster och sen helt plöstligt klippt kontakten med henne också, helt utan orsak eller alls någon förklaring.
Jag känner mer och mer att jag blir sjuk av att tänka så mkt på henne, att jag varje dag, frågar mig själv om "varför". Jag får ingen ro och har ingen jag kan vända mig till. Det påverkar mig så djupt att jag inte orkar eller känner någon livsglädje längre.
Jag står helt enkelt inte ut med att inte få något svar från henne. Mitt livs kärlek, min ängel och allt vad hon betytt och betyder för mig.