• AnnCamilla

Legginsjeans, hur få dem att sitta uppe?

Jag kjöpte två¨par på Gina Tricot, de är omöjliga att få att sitta uppe, de bara åker ner i ett kör, man får gå och dra och dra och dra i dem hela tiden.
    Hur lyckas ALLA ni andra? Har ni funnti någon modell som är bra?

• Svar på tråden Legginsjeans, hur få dem att sitta uppe?
  • Hallonmopeden

Jag har köpt på VILA, tycker de är ganska bra, men visst får man dra upp dem ibland. 

• AnnCamilla
    Mrs Moneybags skrev 2010-04-23 09:02:51 följande:
    De kanske är en gnutta för små?
    nopp de är de inte
  • AnnCamilla
    Hallonmopeden skrev 2010-04-23 09:17:29 följande:
    Jag har köpt på VILA, tycker de är ganska bra, men visst får man dra upp dem ibland. 
    okey tack för tips
  • Caysa

hahah... jag vet!! jag har samma problem! man blir ju galen!

Jag har köpt på gina förut nu har jag från kappahl och dom är liiite bättre men det är knappt! jag brukar ställa mig bakom min kille och dra upp dom när vi är ute på stan eller på ica, haha....

• AstraTrillian

Jag tycker det låter som de är för stora. Men ingen aning hur man ska göra, antar att hängslen inte är ett alternativ

• gimatah

Spelar ingen roll om dom e för stora eller för små mina glider ner vilket som. Jag var tjockare innan då gled dom ner har gått ner nu och dom glider fortfarande. Ett tips är att ha ett skärp ovanpå linningen på byxorna.
    Inte lika skönt i know men men...

• Zenndie

det är ju för att det är en mjuk linning, vanliga jeans har hårdare linning=stannar ovanför höften

• CottonCandy

ett tipps är väl å peta ditt en dragsko så kan man dra åt lite till..

• AnnCamilla
    Caysa skrev 2010-04-23 09:21:18 följande:
    hahah... jag vet!! jag har samma problem! man blir ju galen!Jag har köpt på gina förut nu har jag från kappahl och dom är liiite bättre men det är knappt! jag brukar ställa mig bakom min kille och dra upp dom när vi är ute på stan eller på ica, haha....
    MEN ELLER HUR man blir ju TOKIG hahaaaa!!!! 

hur sjutton lyckas alla andra då
Svar på tråden Legginsjeans, hur få dem att sitta uppe?