• Cam82

Någon fler med extremt svullen och gasig mage?

Jag minns att jag var gasig när jag var gravid sist, men minns inte att det var så här, ända sedan jag plussade så har jag haft såna himla gaser, det är mest på eftermiddagen så nu har det börjat för idag, magen blir som en ballong, inte så roligt att prutta en massa hela tiden, någon som vet om man kan lindra detta eller är det bara att stå ut?

Jag minns att det försvann sist jag var gravid, men inte exakt när det försvann, hur är det för er andra i första trimestern?

Jag är i vecka 7+5 idag.

• Svar på tråden Någon fler med extremt svullen och gasig mage?
  • matteme
    {#lang_emotions_laughing} jo tack, här är en som är svullen och gasig.... så fruktansvärt jobbigt!!!! 

lycka till!!!! kram
  • HakunaMatata

Jag är i v8+3 idag och blir extremt svullen på eftermiddagen/kvällen med. Den senaste veckan har det varit extremt. Ser ut som jag är i v 20 vissa dagar och magen kan göra väldigt ont. Blir till och med svårt att dölja graviditeten på jobbet ju :)

• Cam82
    HakunaMatata skrev 2010-04-23 15:47:25 följande:
    Jag är i v8+3 idag och blir extremt svullen på eftermiddagen/kvällen med. Den senaste veckan har det varit extremt. Ser ut som jag är i v 20 vissa dagar och magen kan göra väldigt ont. Blir till och med svårt att dölja graviditeten på jobbet ju :)
    Ok, samma här, det kommer på em/kväll. Ont gör det ibland också, jobbigt. Hoppas att svullnaden lägger sig snart :)
  • Mjp

jo då, här finns en till med det problemet.... 8+3 idag hoppas det ger sig snart!!

• HakunaMatata
    Mjp skrev 2010-04-23 21:29:47 följande:
    jo då, här finns en till med det problemet.... 8+3 idag hoppas det ger sig snart!!
    8+3 jag med =)

Och nu sitter jag med en ond ballong mage.. lite mysigt är det, för så ser jag ut "på riktigt" om x antal veckor :)
  • PennyLane

Hej! Här är en till svullen Pruttmaja, ser jättegravid ut och går och fiser {#lang_emotions_embarassed}

• Leiben

jag borde fota magen ikväll alltså. it´s enormous!!! vad är det egentligen som händer? varje måltid sväller de lite mer men på kvällen är det INTE kul!

Svar på tråden Någon fler med extremt svullen och gasig mage?