Ni som snusar!
Ni som snusar brukar ni ha problem men muntorrhet eller ökad slemproduktion lite tjockare slem lixom när ni sväljer så kän ns de trögt men inte så att man inte kan svälja drycker och så???
Ni som snusar brukar ni ha problem men muntorrhet eller ökad slemproduktion lite tjockare slem lixom när ni sväljer så kän ns de trögt men inte så att man inte kan svälja drycker och så???
Jag snusar ganska mycket, men jag har inte tänkt på något slem! =)
Nej
Jag har inte heller märkt av ngt slem (om jag inte är förkyld då ;) ). Snusar ganska stora mängder.
Inte då heller! Efter kaffet, alltså =)
Snusar mycket och har inga problem med varken muntorrhet eller slem.
kanske nått fel på mig då
Jag snusar vanligtvis rätt mkt (uppehåll nu pga graviditet) och har snusat rätt länge, har aldrig reflekterat över något slem. Dricker dessutom mkt kaffe dagligen..
Däremot så brukar min syster harkla sig rätt mkt, varje dag och sen så länge jag kan minnas, hon verkar alltid ha slem (även när hon inte är förkyld) kanske är snuset boven..
Ja min syster snusar sen många år. Det är verkligen inte lätt eller roligt att sluta men det är nästan svårare att reducera tycker jag, jag har försökt många gånger. Kanske ska tillägga att syrran snusar Grov inte white, jag snusar Kronan eller General, inte white.