• Anonym

Ni som snusar!

Ni som snusar brukar ni ha problem men muntorrhet eller ökad slemproduktion lite tjockare slem lixom när ni sväljer så kän ns de trögt men inte så att man inte kan svälja drycker och så???

• Svar på tråden Ni som snusar!
  • Anonym

Jag snusar ganska mycket, men jag har inte tänkt på något slem! =)

• Anonym
    Anonym skrev 2010-04-23 13:56:20 följande:
    Jag snusar ganska mycket, men jag har inte tänkt på något slem! =)
    inte ens efter du drukit kaffe? om du dricker de:)
  • Anonym

Jag har inte heller märkt av ngt slem (om jag inte är förkyld då ;) ). Snusar ganska stora mängder.

• Anonym

Inte då heller! Efter kaffet, alltså =)

• Alm

Snusar mycket och har inga problem med varken muntorrhet eller slem.

• Anonym

kanske nått fel på mig då

• Alm
    Anonym skrev 2010-04-23 14:11:27 följande:
    kanske nått fel på mig då
    Du får kanske kolla upp det. Om du inte snusar en dag då, är det samma då?
  • Loris

Jag snusar vanligtvis rätt mkt (uppehåll nu pga graviditet) och har snusat rätt länge, har aldrig reflekterat över något slem. Dricker dessutom mkt kaffe dagligen..

Däremot så brukar min syster harkla sig rätt mkt, varje dag och sen så länge jag kan minnas, hon verkar alltid ha slem (även när hon inte är förkyld) kanske är snuset boven..

• Anonym
    Loris skrev 2010-04-23 14:19:19 följande:
    Jag snusar vanligtvis rätt mkt (uppehåll nu pga graviditet) och har snusat rätt länge, har aldrig reflekterat över något slem. Dricker dessutom mkt kaffe dagligen..Däremot så brukar min syster harkla sig rätt mkt, varje dag och sen så länge jag kan minnas, hon verkar alltid ha slem (även när hon inte är förkyld) kanske är snuset boven..
    snusar hon?
  • Anonym (E)
    Loris skrev 2010-04-23 14:19:19 följande:
    Jag snusar vanligtvis rätt mkt (uppehåll nu pga graviditet) och har snusat rätt länge, har aldrig reflekterat över något slem. Dricker dessutom mkt kaffe dagligen.. Däremot så brukar min syster harkla sig rätt mkt, varje dag och sen så länge jag kan minnas, hon verkar alltid ha slem (även när hon inte är förkyld) kanske är snuset boven..
    Duktig du är som slutat snusa under graviditeten. Själv så klarade jag det inte men är nere på 5-6 snusar/dag. Snusade en dosa innan grav. När jag snusade mycket kände jag att jag fick mer slem och även hosta men nu när jag snusar så mycket mindre är det inte så. Min sambo snusar också, inte så mycket som en dosa/ dag men relativt mycket och han får också problem med slem och hosta emellanåt, å då snusar han vit snus.
  • Anonym
    Anonym (E) skrev 2010-04-24 14:20:51 följande:
    Duktig du är som slutat snusa under graviditeten. Själv så klarade jag det inte men är nere på 5-6 snusar/dag. Snusade en dosa innan grav. När jag snusade mycket kände jag att jag fick mer slem och även hosta men nu när jag snusar så mycket mindre är det inte så. Min sambo snusar också, inte så mycket som en dosa/ dag men relativt mycket och han får också problem med slem och hosta emellanåt, å då snusar han vit snus.
    har med vit snus
  • Loris

Ja min syster snusar sen många år. Det är verkligen inte lätt eller roligt att sluta men det är nästan svårare att reducera tycker jag, jag har försökt många gånger. Kanske ska tillägga att syrran snusar Grov inte white, jag snusar Kronan eller General, inte white.

Svar på tråden Ni som snusar!