• Empan81

Tips på Weekend för 2 tjejer??? =)=)

Kompisen o jag firar 30 år nästa år o vill planera in en weekend, utan män o barn.

VI vill ha tips!!! =)

Sverige, Norden, Europa whatever. Vart har ni varit o framförallt, vad har det kostat!

• Svar på tråden Tips på Weekend för 2 tjejer??? =)=)
  • hemlig02

Jag vill oxå ha tips, så jag puffar lite!

• Boomtown

Vi åkte på tjejresa till Ösel på spa. Georg Öts hotel. Jättefint! Resan kostade runt 4700 om jag inte minns fel. Sen 1500-2000 för 2 behandlingar per dag. Flyg och 5 nätter. Det finns ju weekendresor med. Och då blir det billigare. Och så är detta ett finare hotell i Estland med lyxiga behandlingar.

London har jag själv inte varit i, men det kan jag tänka mig är en höjdare. Där finns ju allt möjligt att hitta på. Och flyg kan man komma billit undan med. 500-700 kr

• vackrastarflow

Paris Paris Paris!!

Shopping, god mat och sevärdheter, allt för en underbar tjejweekend

• ToZa
    vackrastarflow skrev 2010-04-24 23:33:41 följande:
    Paris Paris Paris!!Shopping, god mat och sevärdheter, allt för en underbar tjejweekend
    Håller med ! Min sambo är från frankrike så vi åker dit med vår dotter flera ggr om året för att hon ska träffa släkten och jag kan inte annat än att hålla med . Vacker stad  , love it
  • Nenel

Salzburg är toppen, var där förra helgen.
    En sagolikt vacker stad och vårt (fina!) hotell i city var inte alls dyrt. De rekommenderade oss inte att köra bil i stan (vi bilade dit från Tyskland) så vi köpte Salzburg-card som gav oss gratis resor på alla bussar samt de flesta inträdena till sevärdheter. Kan rekommendera er att kika på nätet på Salzburg och de sevärdheter vi besökte som jag rekommenderar är bl.a. : Mirabell Garten, Hohen Salzburg Fortress (bergbana upp, magnifik utsikt), Mozarts födelsehus, Hellbrunn Palace med en underbar vattenpark "trickfontänerna", Salzburg zoo (mer om man reser med barn men fin park). På många kända platser spelades filmen Sound of Music in, lite kul om man sett filmen för det är lätt att då "känna igen sig". 
    Hoppas ni får en fin resa var ni än åker! 

Svar på tråden Tips på Weekend för 2 tjejer??? =)=)