• refreshed

dermal anchor någon?

Gjorde min första Dermal piercing idag:)
    Tycker dock att den kanske inte sitter tillräckligt lågnt ner i huden.
    Det blir liksom ett litet mellanrum mellan smycket och huden, någon som fattar?:)
    Är ju ingen expert, så jag vet ju inte om den ska vara så?

Tacksam för svar:)

• Svar på tråden dermal anchor någon?
  • anna klara

Japp så har jag det med. Har två st på armen på ovansidan, över handleden.
    Den ena sitter så som din och jag fastnar överallt!!! Skitjobbigt.

Har tagit ur smycket nu och tänkte gå tillbaka o ta bort den, skit tråkigt, jag vill ju ha den där, brevid den andra.

Nu fastnar jag även om jag tagit bort smycket. Surt:(

• refreshed
    anna klara skrev 2010-04-23 21:35:45 följande:
    Japp så har jag det med. Har två st på armen på ovansidan, över handleden. Den ena sitter så som din och jag fastnar överallt!!! Skitjobbigt. Har tagit ur smycket nu och tänkte gå tillbaka o ta bort den, skit tråkigt, jag vill ju ha den där, brevid den andra. Nu fastnar jag även om jag tagit bort smycket. Surt:(
    Fan vad kasst, gjorde ju min idag också. Hon som gjorde den sa först att hon inte fick dit den, sen fippla hon lite och sa att hon fått dit den där den skulle sitta. Surt att fastna överallt. Vi har nog på samma ställe på armen:)
    Vill fan inte göra om den heller, inte hos den kärringa i allafall!
    Suck.
  • refreshed

Förresten, hur kan du fastna om du tagit bort smycket?:)

• peccavi

krånglade när jag fick min DA ditsatt också! Han fick krångla och ta och till slut var den på plats. Jag hade den i 8 månader, sedan hade den stött ut sig själv under natten när jag sov...surt. Jag fick ett tjockt ärr efteråt dessutom.

• anna klara
    refreshed skrev 2010-04-23 23:53:12 följande:
    Förresten, hur kan du fastna om du tagit bort smycket?:)
    Själva plattan som sitter under huden, den som man skruvar på, den sitter föör högt upp nu, den oxå. Ant för att jag har fastnat så ofta, så har den åkt upp oxå

På ena sidan av skruvgrejjen är huden helt svullen, ant så är den på väg ur av sig själv...
    men jag ska åka dit på måndag o ta bort den, låta den läka ihop, o sen sätta dit den på samma ställe igen.
  • refreshed
    anna klara skrev 2010-04-24 00:52:42 följande:
    Själva plattan som sitter under huden, den som man skruvar på, den sitter föör högt upp nu, den oxå. Ant för att jag har fastnat så ofta, så har den åkt upp oxå På ena sidan av skruvgrejjen är huden helt svullen, ant så är den på väg ur av sig själv... men jag ska åka dit på måndag o ta bort den, låta den läka ihop, o sen sätta dit den på samma ställe igen.
    Hm, okej..du har möjligtvis inte en bild på den när smycket sitter på? Så att jag kan jämföra. Så jäkla svårt och veta när man inte har något att jämföra med:)
  • anna klara
    refreshed skrev 2010-04-24 18:46:02 följande:
    Hm, okej..du har möjligtvis inte en bild på den när smycket sitter på? Så att jag kan jämföra. Så jäkla svårt och veta när man inte har något att jämföra med:)
    <ska kolla om ja kan lägga in nån bild
  • refreshed
    anna klara skrev 2010-04-25 21:06:47 följande:
    <ska kolla om ja kan lägga in nån bild
    Vad bra:) Ibland ser den ut att sitta nära och ibland inte..skitknepigt. Får se hur det ser ut när den är helt läkt.
Svar på tråden dermal anchor någon?