• Hemlighet

Ektorp schäslong med armstöd, IKEA

Har ikea slutat att sälja ektorp schäslong med armstöd? Vi har en sådan och skulle vilja ha ny klädsel:-/

• Svar på tråden Ektorp schäslong med armstöd, IKEA
  • Bjornis

Du har säkert redan fått svar på detta. Men ja, den har utgått. Många varuhus har dock (eller har haft) klädslar kvar som bland annat mitt varuhus iaf reat ut. Kolla på ditt lokal IKEA och kolla även fyndavdelningen innan du ger upp!
    Schäslongen finns kvar i EKTORP-sortimentet men utan armstöd från och med nu.

• Hemlighet

Men varför då?!
    Gha. Jag som tycker om våran schäslong med armstöd, det gör att man inte ramlar ur den ju:-S
    Jag har tröttnat på färgen och skulle vilja ha ny, men nu är det alltså försent.*suck*

• Bjornis
    Hemlighet skrev 2010-05-05 22:09:45 följande:
    Men varför då?!Gha. Jag som tycker om våran schäslong med armstöd, det gör att man inte ramlar ur den ju:-SJag har tröttnat på färgen och skulle vilja ha ny, men nu är det alltså försent.*suck*
    JAg vet faktiskt inte. Kan vara att alla andra (tygsoffe)schäslonger är utan armstöd och de ska vara lika (spekulationer).
    Men som jag sa: Kolla in på fyndavd om de har några kvar nästa gång du är på "ditt" ikea. Det kan kanske finnas kvar obrutna i kartong om du har tur. Men då skulle jag inte vänta för länge. Lycka till!
  • vackrastarflow

Javisst, det eller så vill du ha kvar den du har...
    Jag hade nog köpt en ny för jag tycker klädslarna sitter lite illa på Ektorp ibland.

• Deiia
    vackrastarflow skrev 2010-05-06 08:50:14 följande:
    Jag hade nog köpt en ny för jag tycker klädslarna sitter lite illa på Ektorp ibland.
    vackrastarflow: Menar du Ikeas klädslar eller Bemz klädsel?
    Jag funderara på att köpa från Bemz så vill gärna veta....

Förlåt TS att jag lånade tråden - hoppas det är Ok?
Svar på tråden Ektorp schäslong med armstöd, IKEA