Lovehandles!!
Dessa jääävla lovehandles, kärlekshandtag, "sidor"... vad man nu väljer att kalla dem...
Dessa jääävla lovehandles, kärlekshandtag, "sidor"... vad man nu väljer att kalla dem...
Hahhaah vad underbart. Jag har precis samma problem som du!!!
Går jag upp i vikt då kommer äntligen rumpan fram, lite större bröst som jag älskar för då känner jag mig så kvinnlig. Men negativa är dom jävla lovehandles som förstör allt!! För som du säger kan man inte ha något tight på sig. Ser så fult ut!
Okej, då "bantar" man..och det första som försvinner är rumpan...sedan brösten....och kanske om länge blir handtagen lite mindre men då står man där som en planka men en kropp som ser ut som 14 år igen!!
Så vad jag försöker göra nu är att äta rätt, träna som satan och bygga upp muskler på rumpan ( brösten får la vara små då) bara dom jävla handtagen försvinner så man kan ha på sig tight igen.
Men du sluta jojo banta, det är jätte farligt för dina organ!
Istället håll en ren diet! Bort med fett och socker.
Börja träna kondition och stryrketräning ( mer muskler förbränner mer fett).
Och ha en dag i veckan som du bara svullar för att chocka kroppen lite.
Så tillslut går man ner..och sist men inte minst..handtagen!
=)
Instämmer!!! Jag är dock mullig men på fel ställe. Hade gärna haft lite mer rumpa och lår än ett "bildäck" runt nedre magen! som du skriver är kläder ett jätteproblem, byxorna är för stora över ben och rumpa, för små vid magen!
Avskyr kärlekshandtagen, de är så irriterande. Lite mage kan jag leva med men kärlekshandtagen gillar jag inte! Vad för sorts övningar och träningsmetoder man kan använda för att bli av med dem vill jag också gärna veta. Har gått ner ca 10 kilo, genom att röra mer på mig och äta bättre mat. Inte äta mer än vad jag gör åt så att säga. Men som sagt rumpa och lår försvinner, inte det andra.
Träna, träna och träna.
Ja, träna träna träna.
Muskler slukar fett och det är viktigt att äta rätt.
När man väl är i form så håller man bara ren diet kan man komma undan med bara tre timmars workout i veckan för att bibehålla formen.
Om man ska gå ner, skall man minst träna 6-9 pass i veckan ( om man har tid vill säga)
Tack för alla svar! Känner så väl igen sig i alla problem.. det värsta är när man har jeans som VARJE gång man rör sig glider ner för de jävla grejjerna på sidorna trycker ner dem.. så får man dra upp byxorna så man snart har dem i armhålorna..
Någon mer??
Jag har också lite för mycket hud runt sidan för min egen smak. Vill kunna ha jeans och linne utan jag känner mig "fet" just där. Har smala ben och armar, små fasta bröst, fin rumppa. Känner väl inget av detta försvinner mer för att jag går ner i vikt. De är bara magen och hantagen jag inte trivs med, har värken ork eller lust att träna som en dåre för detta utan bara bantar ibland och räknar kalorier, äter då inget socker, kholhydrater. Fettet är jag inte så rädd för. Mycker cous cous och grönsaker och mindre kött. Dicker mängder med kaffe, isvatten och ibland äppelcider vinäger för att få igång förbränningen, hatar verkligen att träna.
Vad gör man inte för beach 2010!?