Vecka 11+0 idag och illamåendet i stort sätt borta sen en vecka tillbaka. orolig!
Jag går in i vecka 12 idag (11+0) och har tidigare varit mkt illamående (bara kräkts en gång) men illamående i stort sätt morgon till kväll mer eller mindre.
Har varit mkt doftkänslig! och inte kunnat äta lagad mat från vecka 6 ca. innan det var jag superhungrig hela tiden med fick även kväljningar o äcklekänslor av mat men åt för jag var så hungrig.
Nu sen vecka 9+0 har det blivit lättare med maten, jag har kunnat laga mat och äta den. Är inte rupersugen på nåt men jag klarar att äta det och det smakar gott.
Vissa dagar på em eller kvällen blir jag illamående och tar då en legrigan comp och blir piggare och mår bra.
Har inte mått illa på 3 dagar nu.
Är allt som det ska tro??
Jag är inte heller så trött längre, bara på kvällen.
Sover mkt oroligt o drömmer massa konstigt, är uppe o kissar 2-4 ggr/ natt och är väldigt gasig i magen, speciellt på kvällar o nätter.
NI andra som mått illa mår ni oxå bättre from vecka 10+0..... eller när avtog erat illamående.
Detta är min tredje graviditet och denna ggn är jag sååå mkt mer orolig för missfall. Har gått igenom 2 graviditeter utan några problem.