• Anonym (S)

Bästa ställningen för kvinnor?

Blir så jävla less på att aldrig få orgasm vid samlag... Jag kommer hur många gånger som helst när jag onanerar. Vilken ställning kommer du lättast i?

• Svar på tråden Bästa ställningen för kvinnor?
  • Clobberella

Vilken som helst där jag får plats med en vibrerande leksak på klittan.

• Anonym

Vi kör nästan bara skeden, efter att jag har fått barn så är det absolut skönast. Då kommer vi även åt med vibrator på klitoris. Kommer varje gång.

• Anonym

Jag får härligast orgasm när jag rider :)

• Anonym (M)

Typ missionären, med vänster ben upp över hans axel.

• Anonym (Missionären)

Om man inte ska använda några hjälpmedel så är det helt klart missionären, med små rörelser så att klittan aldrig blir kall.

• FruT81

Favoriten är killen på knä på golvet framför mig som ligger på sängen. benen på hans axlar. Ger grym g punkts stimuli och har man en vibrator på klitoris så kan jag komma i både fontän o klitorisorgasm..mmmmmm

Annars är långsamt o stadiga stötar bakifrån med en vibrator på klittan även en stor favorit :) 

• Anonym (Missionären)

Men räknas det verkligen att få orgasm av samlag om man har vibrerande sexleksaker? Då är det ju leksaken och inte samlaget man får orgasm av...

• Anonym (S)
    Anonym (Missionären) skrev 2010-04-26 10:46:23 följande:
    Men räknas det verkligen att få orgasm av samlag om man har vibrerande sexleksaker? Då är det ju leksaken och inte samlaget man får orgasm av...
    Ja, alltså jag tänker lite likadant. Skulle vilja komma utan att behöva använda vibrator vid samlag, men det verkar ju helt jävla omöjligt...
  • Anonym (Missionären)

Det är inte alls omöjligt! Se bara till att hålla honom nära så att ni kan gnussa ordentligt. Eller rid honom och låt honom slicka på brösten samtidigt. Då kan du också dra upp dig från honom och istället gnida klitoris mot hans ollon.

Svar på tråden Bästa ställningen för kvinnor?