någon som blivit gravid av sig själv???
någon med pco som har blivit gravid utan hjälp?? Har ett barn sen innan och vill nu ha ett till.....
någon med pco som har blivit gravid utan hjälp?? Har ett barn sen innan och vill nu ha ett till.....
Jag blev gravid av min make...kan man bli gravid själv??
Förlåt, kunde inte låta bli
ha ha ha ja man vet aldrig
Jepp, jag blev gravid utan hjälp.
Jag blev gravid utan hjälp i oktober ...
Men fick missfall i vecka 8 :(
Jag har också blivit gravid utan hjälp :)
jag fick pergotime i 7 månader... sen hade vi uppehåll 8e månaden och då blev vi gravida! Har pcos och blev alltså gravid utan hjälp.. Men det kan sitta i lite med pergotime, men iaf!!
Lycka till!
Jag har blivit gravid två ggr utan hjälp, fick dock mf första graviditeten.
Jajjemen, blev gravid utan hjälp i september förra året och nu ligger våran 13 dagar gamla dotter i vagnen och sover!
Hallå, jo första graviditeten fick vi hjälp via ivf. Men nu andra graviditeten har vi lyckats på egen hand. Jag investerade i en fertilitetsmonitor och den fungerade jättebra redan på andra cykeln. Nu är jag i v 11 av graviditeten.
Flaskan, jag läste det finstilta men ville testa ändå. Har tidigare fått utslag på ÄL sticker så jag ville testa. Första cykeln gav den inte något utslag men andra. Nej jag har väldigt oregelbunden. Det skiftar mellan 10-15 dagar.
Jag fick börja kissa på stickor efter 6-7 dagar in i cykeln och sedan varje dag, tills den ansåg att nu borde jag få mens. Andra cykeln var det likadant men jag fick sluta kissa på sticken efter att den gett utslag för äl. Å två veckor senare så tog jag ett graviditetstest och det visade positivt resultat.
Det är dock dyrt att hålla på i längden, fast jag är glad att jag testade för det var mycket härligare att lyckas på detta sättet än via ännu ett syskonförsök via ivf. Har nämligen varit tvungen att göra långa behandlingar innan ens ägget kan sättas in.
Thalis, tackar tackar. Å grattis till dig med. jag är i v 10+2 idag. Helt ofattbart om jag får säga det själv. Men illamåendet bekräftar att det inte är ett påhitt
Jag har precis blivit det utan hjälp, tog 10 månader men det verkar som att jag har ett mf på gång nu. Fick min diagnos för en dryg månad sedan.
Fick pergo första barnet men gravid med andra utan pergo!