• Anonym (så sugen)

sugen

Jag är en  tjej som är gift och har barn . Jag lever ett underbart liv och är lycklig med min man. Men, har kommit underfund med att jag förmodligen är bi. När jag tänker tillbaka och analyserar har jag varit tänd på ett flertal tjejer genom åren men förväxlat det med stark vänskap. Och många tjejer jag möter idag känner jag en dragning till.  Tänker dagligen på det här!  Det börjar bli jobbigt och jag vet inte vad jag ska göra? kramis

• Svar på tråden sugen
  • Snigel84

Försöka hitta dig någon tjej och testa?

• redneck girl

ja,testa.kanske din kille kan va med på ett hörn.låter ju trevligt=)

• Anonym (så sugen)

Jag har testat  och det har gett mersmak

• redneck girl
    Anonym (så sugen) skrev 2010-04-26 12:56:25 följande:
    Jag har testat  och det har gett mersmak
    men dåså.bara att gratulera=)
  • Anonym (så sugen)

Jag har frågat om trekant,men han säger att han inte vet om han vill. Svårt att tala om att jag skulle vara bi, när vi vart ihop i 9 år. Men han vet att jag skulle vilja ha sex med en tjej. När vi blev ihop talade jag om det för honom och han tyckte det var o.k. Men när en tjej stötte på mig  och det väl kom till kritan balla han ur.

• Anonym (så sugen)

Jag vet ju att sex med en tjej är nåt jag jag verkligen längtar efter. Det suger i hela min  kropp och själ efter en tjej.

• redneck girl

min gubbe skulle förmodligen nappa direkt om jag sa att jag var bi.bara han fick vara med så;) hoppas det löser sig till det bästa.

• Anonym (så sugen)

Jag tycker bara det är så jobbigt att känna så här. Jag älskar verkligen min man och vårat sexliv är toppen. Men jag vet inte vad jag ska göra? Tala om att jag känner så här?

• Anonym (så sugen)

Jag vet att det är många tjejer som känner detsamma. Vad har ni gjort? Snälla dela med er av era erfarenheter! Nån i samma sits?

• Anonym (me too)

Jag sitter i samma sits. Jag älskar min man men jag är så sugen på en tjej just nu!

• Anonym

Jag har insett samma sak, att jag förmodligen är Bi. berättade för min kille att jag förmodligen är bi. han sa inte så mycket.. vet att han vill ha trekant med en tjej till men han vågar samtidigt inte för han tycker det skulle kännas konstigt.. men jag märker mer och mer att jag tittar på tjejer på ett helt annat sätt och jag är lite halv sugen på att prova på... :) Blir bergis aldrig av då jag är på den fega sidan.. men lycka till :)

• Anonym (så sugen)

Jag önskar oxå att jag skulle våga tala om det, men det blir lixom aldrig rätt tillfälle.  Hoppas att du får din dröm besannad! Du vågar nog om du verkligen vill =) kram

Svar på tråden sugen