• Anonym (undrar)

Analsex trots hemorrojder?

Funkar det att ha analsex även om man har hemorrojder? Skäms lite för att fråga men vill gärna prova. Jag är kvinna och lider inte annars av den enda hemorrojden som jag har (gud vad det ordet är äckligt), vill ju knappt skriva det.

• Svar på tråden Analsex trots hemorrojder?
  • Anonym

Kan kan du säkerligen - så länge som du inte har ont av det! Hemorrojden sitter ju där den sitter oavsett om det kommer ut eller kommer in något så att säga....

• Anonym (AJ)

Funkar inte speciellt bra aldrig fungerat för mig. Ont som f*n gör det. Försök få bukt med dina hemorrojder först.

• Anonym (undrar)

Få bukt med? De är väl där de är eller?

• Anonym

Har man otur börjar det ju blöda som fan.. kanske inte så jättesexigt.

• Anonym
    Anonym (undrar) skrev 2010-04-26 22:07:23 följande:
    Nej, hemorrojder är inget som skall finnas där naturligt.
  • LillaTanten
    Anonym (undrar) skrev 2010-04-26 22:07:23 följande:
    Hemorrojder kan du få att "lugna ner sig" med olika salvor - eller operera bort om salvorna inte är tillräckliga.
  • Anonym (undrar)

Ok, jag testade med xylocain sist och det funkade, men sen gjorde det lite ont efteråt. Kanske får prova med salva som man använder dagligen.

• Anonym (AJ)

Att få bukt med dom kan man göra på olika sätt. Sista utväg är ett besök hos läkare som får ta bort dom.

Drick ordentligt med vatten, ät fiberrikt, rör på dig.

• Yxskaft

Verkligen inget jag rekomenderar. Hemorrojder är ju en skada dessutom, kan knappast vara särskilt bra att irritera dom mer. Dessutom gör det h*lvetiskt ont.

Svar på tråden Analsex trots hemorrojder?