• Anonym

slem efter måltid!!!????????????

Varje gång jag ätit bildas ganska mkt slem i halsen får fan harkla mig en 10 minuter efter jag ätit.

Bara så för mig eller???inte så att de kliar som vid allergi bara slem men förbannat jobbigt känns som man nästan skall kvävas av allt slem ibland.

• Svar på tråden slem efter måltid!!!????????????
  • Anonym

Viss mat ger ökad slemproduktion, t ex apelsiner eller mjölk. Du kanske är allergisk eller överkänlig mot något?
    Jag har lite samma sak, men inte så att det stör jättemycket.

• Anonym
    hemlig02 skrev 2010-04-26 20:19:59 följande:
    Röker du?
    nej men snusar
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-04-26 20:17:40 följande:
    Viss mat ger ökad slemproduktion, t ex apelsiner eller mjölk. Du kanske är allergisk eller överkänlig mot något?Jag har lite samma sak, men inte så att det stör jättemycket.
    åt apelsin nu var inte alls så farligt som när jag åt köttbullar och makaroner
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-04-26 20:17:40 följande:
    Viss mat ger ökad slemproduktion, t ex apelsiner eller mjölk. Du kanske är allergisk eller överkänlig mot något?Jag har lite samma sak, men inte så att det stör jättemycket.
    då måste ja var överkänslig mer eller mindre mot allt då haha
  • hemlig02
    Anonym skrev 2010-04-26 20:28:28 följande:
    nej men snusar
    Jag blir oxå så efter typ varje måltid jag äter, jättejobbigt! Men jag tror att det beror på rökningen. Har slutat röka för  snart ett år sedan och det är bättre nu, men inte helt bra. Snusning borde ju inte göra så att man blir slemmig tycker jag.....
  • Anonym
    hemlig02 skrev 2010-04-26 20:49:26 följande:
    Jag blir oxå så efter typ varje måltid jag äter, jättejobbigt! Men jag tror att det beror på rökningen. Har slutat röka för  snart ett år sedan och det är bättre nu, men inte helt bra. Snusning borde ju inte göra så att man blir slemmig tycker jag.....
    hmmm ingen anning kan ju fan inte va allergi. varit rökare slutade för 3 år sen.
  • hemlig02
    Anonym skrev 2010-04-26 21:28:51 följande:
    hmmm ingen anning kan ju fan inte va allergi. varit rökare slutade för 3 år sen.
    Men då kanske det kan bero på rökningen för din del oxå. Det kanske dröjer väääldigt länge innan sånt försvinner, om det någonsin gör det {#lang_emotions_undecided}
  • Anonym
    hemlig02 skrev 2010-04-26 21:42:48 följande:
    Men då kanske det kan bero på rökningen för din del oxå. Det kanske dröjer väääldigt länge innan sånt försvinner, om det någonsin gör det
    men rökte bara i 3 år inte så att de va hela livet hehe
  • hemlig02
    Anonym skrev 2010-04-26 21:59:37 följande:
    men rökte bara i 3 år inte så att de va hela livet hehe
    Äsch, då kan det inte vara rökningen iaf!
  • hemlig02

Du är nog bara en slemmig typ helt enkelkt!

• Slemmet

Ett glas med cayenne peppar funkar kanon för mig, sen undvika mjölkprodukter, och tugga noga och ät långsamt. Maten smälts så dåligt av visa personer.

Svar på tråden slem efter måltid!!!????????????