• aMerryMom

Lycklig men orolig

Det är äntligen min tur att bli gravid. Jag är som sagt 22 år gammal och har testat att få barn i snart 2 år och har nu äntligen lyckats. senaste månaderna har vi kört med spontan "öppettid i barnfabriken" Så att jag slapp att stressa och ora mig. Men nu är allting bra och vi har lyckats. Nu är jag bara orolig för de små "mensvärkarna" i tjej magen. Hur länge ska de sitta i? det har gått 5 veckor nu, så jag tänkte att det bara skulle va under de första 2 veckorna. Men nu börjar det göra ont i svanskotan också. Jag hoppas att någon av er kan svara på hur länge era små värkar var i tjej magen. eller ska jag tänka på möjligheten att ägget fastnat i äggledaren/stocken. Det gör inte så ont att jag inte vet vad jag ska göra, men det kommer i små, lätta vågor när jag ligger ner på ryggen. Men det är oroväckande för mig, för jag vet inte hur länge värkarna ska vara. Jag kommer uppskatta alla svar eller det lilla jag får tillbaka. Kramar

• Svar på tråden Lycklig men orolig
  • sopes alva

Vad jag kan komma ihåg hade jag liknande känningar i flera veckor. molande och väldigt menslikt... det ska la växa o gro som tusan, slå rot och blom o allt vad d e=)=)=) hoppas allt går fint!!!!!!

• Åttan

Jag är i v 18 snart.. å har fortfarande värk som kommer och går.. växtvärk.. så det är nog helt ok sk du se! Lycka till!!

Hoppas att vår lilla 8:a vill stanna...
  • anirac1

Du kommer att få dras med mollande värk till & från under hela graviditeten då livmoder töjer sej.

• aMerryMom

tack så himla mycket för svar. Försökte leta söka efter svar på forumet är, och på google, men fick inte svar på den frågan jag ställde här.

Men tack så himla mycket.

sopes alva: Tack för svar, jag uppskattar det väldigt mycket.

Jeskan: Grattis och lycka till!! hoppas på det bästa!

anirac1: tack tack tack!:D

Svar på tråden Lycklig men orolig