• Anonym (förbannad,äcklad)

jävla svin till sambo hon har??!!!!

Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara, ett par som jag och min sambo känner väll, ska gifta sig till sommaren, de har varit ett pari minst 7 år oich har en ett årig son, mannen, (sambos vän) har tydeligen haft en affär med sin kollega i över 2 år,

de träffas regelbundet och ja svinar sig, samtidigt som hans sambo planerar inför bröllopet till sommaren

, det som fick mig att flippa helt var när jag fick hör att mannen bjudit hem kollegan + man på parmiddag så de kunde umgås alla 4 med respektive barn??????!!!!!!Stackarns inget ont anande sambon har nu um gåttss med den slampan helkt ovetande om att hon knullar hennes sambo!!!!????
     jag kan inte säga något direkt till tjejen men vill så gärna att hon ska veta så hon kan dumpa aset och gå vidare med sitt liv, vad hade ni gjort i denna situation?

• Svar på tråden jävla svin till sambo hon har??!!!!
  • FH Mamma

varför kan du inte säga det direkt?

Du kanske kan skriva ett anonymt brev och lämna i postldan.

• Lil W

Antingen så väljer du att tiga eller så kan du ju berätta skicka ett anonymt brev eller så står du upp för vad du vet.

Jag skulle vilja veta om det gällde mig och skulle vara evigt tacksam.

what u lost will never come back nd what u found u have it for d moment so enjoy while u have it
  • Lizzyy

Om du är helt SÄKER på att så är fallet, ska du naturligtvis berätta det för henne.

Helst berättar du när ni är ensamma, utan barn, och där hon får chansen att smälta det hela.
  • Anonym (jag)

Jag hade inte gjort nått...ev tagit ett snack med mannen o frågat om rykterna stämmer...för är du helt säker?
    Det man inte vet mår man inte dåligt av.
    Är det dock en av mina allra bästa vänner, då hade jag inte kunnat knipa käft..el jag vet ärligt talat inte..svår sitts.

• Miffomorsan

Det bästa är ju om du kan säga till mannen att du vet vad han sysslar med så att han själv får erkänna för sin sambo. Ge honom t ex ett par dagar på sig och säg att du berättar annars.
    Tyvärr finns ju risken att tjejen kommer att bli arg på dig istället för sin sambo om det är du som kommer med avslöjandet - så för att slippa mer inblandning än nödvändigt så är det ju bäst om HAn själv får krypa till korset.

Tyvärr är jag helt säker på min källa, då denna svin berättat allt för min sambo och även sagt saker som att han önskar att han hade träffat kollegan före sin sambo så de kunde haft barn tillsamns??!!!! så ja jag vet att detta stämmer till 100%. jag kan inte direkt berätta för tjejen, dels för att jag vill inte hamn i trubbel med henne eller min sambo, och dels för det inte är minb sak att berätta. Men kanske skicka ett anonymt brev jag vet....har ngon av er varit i liknande situation?_och hur har ni tacklat detta då?

• Anonym
    Miffomorsan skrev 2010-04-27 12:12:19 följande:
    Det bästa är ju om du kan säga till mannen att du vet vad han sysslar med så att han själv får erkänna för sin sambo. Ge honom t ex ett par dagar på sig och säg att du berättar annars.Tyvärr finns ju risken att tjejen kommer att bli arg på dig istället för sin sambo om det är du som kommer med avslöjandet - så för att slippa mer inblandning än nödvändigt så är det ju bäst om HAn själv får krypa till korset.
    Håller med fullständigt . Och på köpet har du förlorat en vän och hon gifter sig med honom ..

Säg det till honom . Tala om för henne annars gör jag det ..

Jag kan inte säga det till honom så han berättat detta i förtroende till min sambo, min sambo blev förbannad på honom och säger att vi ska sluta umgås med de, för det känns så fel, hennes sambo har ordant en överasknings fest till hennes födelsedag i böjan av juni och sambo har fått reda på att svinet även bjudit in hans kollega plus hennes man dit????!!!! vi har bestämt redan att vi inte ska dit, känns så JÄVLA fel att spela med och vara såååå falska, och den slampan vill jag ju bara slå till och avslöja henne för hennes man!!!!

• Anonym
    Anonym (förbannad,äcklad) skrev 2010-04-27 12:42:02 följande:
    Jag kan inte säga det till honom så han berättat detta i förtroende till min sambo, min sambo blev förbannad på honom och säger att vi ska sluta umgås med de, för det känns så fel, hennes sambo har ordant en överasknings fest till hennes födelsedag i böjan av juni och sambo har fått reda på att svinet även bjudit in hans kollega plus hennes man dit????!!!! vi har bestämt redan att vi inte ska dit, känns så JÄVLA fel att spela med och vara såååå falska, och den slampan vill jag ju bara slå till och avslöja henne för hennes man!!!!
    Om din sambo säger till honom då ??

Tala om det för hennes man så kanske han tar deet med den ovetandes sambon ..
    Jag hade nog skitit i att min sambo hade fått veta i förtroende då det handlar om ett bröllop.
    Du tror inte hon undrar varför ni drar er undan hela tiden .
    Eller hemskt jag vet . När överraskningsfesten är . alla fyra samlade oopps råkade bara slinka ut . Oj vad ska dom säga då ....

Grymt elakt men sanningen kommer fram . och den är alltid viktigast.
    Hon blir ju samtidigt besviken när hon får veta att du har vetat men inte talat om . Garanterat.
  • FH Mamma

Jag skulle bett sambon att säga till kompisen att dumpa sin flickvän = han kan göra vad han vill med kollegan.

Svar på tråden jävla svin till sambo hon har??!!!!