Öppna igenvuxna hål i örat?
Om man har hål i öronen men inte nyttjat hålen på några år.. kan man "öppna" dem igen? Och hur?
Om man har hål i öronen men inte nyttjat hålen på några år.. kan man "öppna" dem igen? Och hur?
Jag har "bara" tryckt i öronhänget igen.. Gör lite ont och är lite trögt.. Men de går :) De växer ju inte igen om de varit läkta en gång :) Jag hade bara tunn beläggning eller hud eller nåt på baksidan annars inget ivägen :)
Ta handsprit på örat innan du trycker igenom, både bak och fram. Kan underlätta.
Jag försökte trycka in örhänget, poppa hål fram och gick in men får inte ut dem på baksidan? Gör rövont ju
Försökte dämpa med is.
Men ska det gå?
Jo de gör ont och jag blev ill-röd efteråt men de går :) Bara du vet vart öppningen varit på baksidan, e ju lite tunnare hud där.. Men de e bara å trycka ;)
Försöker leta fram hålen men inte fan lätt att se ju
Tips på bedövning?
Nepp de e ju inte de.. Men chansa ;) Eftersom du reda e i med öronhänget så e du ju i rätt "spår" och då borde ju hålet vara rakt ut liksom :P Ta en korv i frysen eller nåt :P hehe.. Is ;)
aj.. en är i men den översta vill inte
Usch (ryser). Mina båda har vuxit ihop och jag tänker gå till en piercingsalong. Mår illa bara jag tänker på att laborera hemma.
Det är bara att trycka, det gör svinont och öronen svullnar lite och blir illröda ;)
Örat börjar lugna sig nu efter första Andra tar jag dock hjälp med för är typ.. snett från början ändå. Dock bultar örat lite. Typ badat det i handsprit haha
Örat är lite på örat!