• Anonym (Läslusen)

Erotiska böcker?

Jag älskar att läsa böcker och kan inte låta bli de där böckerna som är lite mer.. intima {#lang_emotions_embarassed}{#lang_emotions_wink} Men sådana böcker är lite generande att låna på biblioteket. Undrar om ni har någon bok att rekommendera? Och ev. vart man kan finna den?

Vad gillar ni?

Rekommendation: "Han, hon och älskarinnan" av Tess Stimson

• Svar på tråden Erotiska böcker?
  • The Little One

Jag har en hel del hemma som jag haft som visningsex på sexpartyn kan lista dem senare ikväll till dig om du vill

• Anonym

jag brukar beställa från harlequin, lust serien. de har lite handling mitt i snusket också;) min sambo läser också de böckerna, men sist var hans kommentar "fan de knullar ju redan efter bara tre sidor i boken, va trött jag blir de knullar ju bara hela tiden"

• Anonym (ja)

Kolla in de där Lust, Åtrå, Passion och begär som Clara Jonsson skrivit (pseudonym).

De är bra. Finns på Adlibris.
  • Vofflis

jag rekomenderar "wicked enchantment" av Anya Bast. Den faller definitivt under den kategorin , helt okej bok!

• Anonym (Läslusen)
    Anonym skrev 2010-05-01 13:52:42 följande:
    jag brukar beställa från harlequin, lust serien. de har lite handling mitt i snusket också;) min sambo läser också de böckerna, men sist var hans kommentar "fan de knullar ju redan efter bara tre sidor i boken, va trött jag blir de knullar ju bara hela tiden"
    jag har funderat på dessa, är det så bra?
  • Anonym (ribba)

puffar för den här då jag söker precis samma.

• Anonym

Om det är erotiska böcker du söker så finns det över 100 olika sexnoveller, erotik noveller och erotiska böcker på:

www.boktema.se

Har själv köpt flera erotiska böcker från BOKTEMA, bla SEX Noveller, Smygtittaren och Sexgropen :))   

Svar på tråden Erotiska böcker?